Jag såg i eftermiddags en extrasändning på NRK, jag upplevde en Björn Kjos som en av de falska människor jag har hört. Han tyckte att de var tråkigt för de passagerare som nu inte kunde komma med flyget.
Var var Kjos när det satt tusentals personer på flygplatser och inte kom i väg, barnfamiljer kom inte i kontakt med Norwegian för det fanns inga representanter på flygplatsen, tidskillader gjorde att det inte gick att ringa, Björn Kjos var var du då?
När resenärer kräver ersättning som dom har rätt till enlig konsumentlagen och EU regler, så nekas dom till detta för att Norwegian far med lögner.
Varje fall skall behandlas inviduellt, ett sällskap på 5 personer som jag känner så fick en ersättning enligt EU261/2004, övriga fyra fick lämna in nya anmälningar till ARN.
Mitt förtroende för Norwegian är inte högt, ja jag har inte det minsta förtroende för det bolaget och dess ledning.
Förstår att piloterna inte heller litar på sin arbetsgivare!
OT, men det är väl inte lönen som dom strejkar för, det är väl anställnings trygghet?