Senaste nytt

Nordic Choice "nya förmåner"

FFlash

Medlem
Hoppas de verkligen hittar på nåt vettigt. Uttag
Samt intjäning ändrades till så dåliga att jag dumpat choice och kör hilton, ihg
 

taxvalp

Medlem
Inga revolutionerande saker. Livslångt Guld-Platinum för den som bor väldigt ofta samt möjlighet till statushöjning genom poängintjäning (och ej bara på antalet nätter).

SENASTE NYTT
 

olo

Medlem
Inga revolutionerande saker. Livslångt Guld-Platinum för den som bor väldigt ofta samt möjlighet till statushöjning genom poängintjäning (och ej bara på antalet nätter).

SENASTE NYTT
Riktigt nöjd! Det borde inte ta så lång tid om jag börjar resa lite i Sverige igen innan lifetime guld borde vara kirrat! :)

Poänggränserna ligger ganska högt men ligger man till bonusar, så är det som Platinum breakeven vid 1190:-. Känns rimligt. Räknas även poäng via Mastercard in, blir det ännu mer intressant, då det kan gå att toppa.
 

intuition

Medlem
Poäng via mastercard och bonusar verkar räknas in i lifetime och i nivåberäkningen, ja.
Sedan ser mitt konto ganska kostigt ut i dag och det ser ut som att de har tagit bort min kvalificering för nästa år. Innan stod det "Du behåller Guld ytterligare en period" och nu står det "Du är viktig för oss, så du behåller Guld denna perioden ut". Undrar om det bara är konstig formulering, eller om de tycker att det är generöst av dem att låta mig behålla guld under innevarande period...
 
Last edited:

Andreas.Net

Medlem
Poäng via mastercard och bonusar verkar räknas in i lifetime och i nivåberäkningen, ja.
Sedan ser mitt konto ganska kostigt ut i dag och det ser ut som att de har tagit bort min kvalificering för nästa år. Innan stod det "Du behåller Guld ytterligare en period" och nu står det "Du är viktig för oss, så du behåller Guld denna perioden ut". Undrar om det bara är konstig formulering, eller om de tycker att det är generöst av dem att låta mig behålla guld under innevarande period...
Då kanske det är dags att skaffa kortet, skulle kunna vara ett bra komplement till Sas Amex Elite.
 

intuition

Medlem
Behövs man. spend. för att göra det den vägen inom rimlig tid. Vem har bra idéer på det för ett svenskt mastercard?
 
Toppen