Nordic Choice hotell sommarkampanj 2021

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av Cristoffer Cedergren, 13 April 2021.

1. Provat appen?

2. John Rambo

John Rambo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För mig har det alltid varit så här att när jag använder iPad så trycker jag på ”logga in” ...så händer inget. När jag sedan klickar på NC loggan eller annan plats så ändras vyn och jag är defacto inloggad. Någon slags java-bugg eller liknande som ger problem med visningen. Funkar annars klockrent.

SilverJonten och Mr Basic gillar detta.
  3. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade appen förut men har rensat ut en del appar, förväntar mig dock att hemsidan ska fungera :) Men om det krisar ska jag ta in den temporärt så jag kan tömma kontot.

4. Mr Basic gillar detta.
  5. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jämförde med 4 bokningar jag gjorde under 3x-kampanjen och kunde spara ca 100kr på två av dem, så avstår.

Cristoffer Cedergren och jerixon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!