Nordic Choice hotell sommarkampanj 2021

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av Cristoffer Cedergren, 13 April 2021.

1. Linmet

Linmet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta kom idag:

upload_2021-4-20_22-55-0.png

På sidan står sen bara "Det är alltså ingen vits att läsa längre ner nu, det kommer inget erbjudande här förrän i morgon. Ses då!"

2. A87

A87 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inte lika bra erbjudande som ifjol. Tråkigt

Bifogade filer:

3. A87

A87 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg nu att det är 2 erbjudanden. Detta erbjudande är bättre än erbjudandet ifjol

Edit. OBS! Många hotell är exkluderade i detta erbjudande. Exempelvis hotellet i Kalmar, Halmstad, Trelleborg, Nyköping, collection i Jönköping.

Bifogade filer:

Mr Basic och John Rambo gillar detta.
  4. JacobGBG

JacobGBG Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I grunden ser ju erbjudandet bra ut men upplevde att tillgängligheten förra året var väldigt spridd. Rumstillgängligheten för denna kampanj är uppenbarligen inte densamma som antalet lediga rum.

5. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Cristoffer Cedergren gillar detta.
  6. Samma tidsperiod och 25% rabatt återkom idag igen. Boka senast 30 maj.

Jag hade några tidigare bokningar där jag kunde sänka priset med ny bokning med 300-500 kr/natt, så det är värt att kolla på för alla.

Olle K, palmen och Mr Basic gillar detta.
  7. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det bara för mig som de konstant inte går att logga in och att deras sida är sjukligt långsam, typ 90-tal?

8. Nä den är seg för mig mä

flierman gillar detta.
  9. flierman

flierman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så pass övereländigt att jag sagt upp mitt Mastercard och ska tömma kontot..kan inte boka på deras hemsida. Bedrövligt är bara förnamnet om de försöker överleva i corona-tider så är ju tillgänglighet prio 1....

10. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer och går för mig. Idag, efter @Cristoffer Cedergren tips, jämförde jag lite priser på befintliga bokningar och då rullade det på bra.

Cristoffer Cedergren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!