Senaste nytt

Nordic choice förlänger status i 12 månader

mha321

Medlem
Jag har samma period, nov-okt, men har däremot blivit nedgraderad till silver.

Däremot fick jag mitt guld genom mastercard-erbjudandet, och har inte haft tillräckligt med nätter för att återkvala. Jag ser dock ingenting i informationen om förlängningen om att "mastercard-guld" skulle undantas.

Är det någon annan som fått mastercard-guld förlängt? (Eller inte förlängt och det förklarat)
 

Tongen2

Medlem
Jag har samma period, nov-okt, men har däremot blivit nedgraderad till silver.

Däremot fick jag mitt guld genom mastercard-erbjudandet, och har inte haft tillräckligt med nätter för att återkvala. Jag ser dock ingenting i informationen om förlängningen om att "mastercard-guld" skulle undantas.

Är det någon annan som fått mastercard-guld förlängt? (Eller inte förlängt och det förklarat)

Jag är också guld genom kortet. Har period augusti till juli. Hade 5 nätter på NC, krävs ju 6 för att upprätthålla guldet så att säga.
Blev nedgraderad till Silver, mejlade guldsupporten och skrev att jag har förstått det som att jag ska fortsätta behålla status enligt deras hemsida.
Fick svaret "blev nåt fel här, det är rättat nu, du är guld igen!" typ.
 

mha321

Medlem
Jag är också guld genom kortet. Har period augusti till juli. Hade 5 nätter på NC, krävs ju 6 för att upprätthålla guldet så att säga.
Blev nedgraderad till Silver, mejlade guldsupporten och skrev att jag har förstått det som att jag ska fortsätta behålla status enligt deras hemsida.
Fick svaret "blev nåt fel här, det är rättat nu, du är guld igen!" typ.
Tack för infon! Då ska jag göra ett försök med samma sak!
 

mha321

Medlem
Jag är också guld genom kortet. Har period augusti till juli. Hade 5 nätter på NC, krävs ju 6 för att upprätthålla guldet så att säga.
Blev nedgraderad till Silver, mejlade guldsupporten och skrev att jag har förstått det som att jag ska fortsätta behålla status enligt deras hemsida.
Fick svaret "blev nåt fel här, det är rättat nu, du är guld igen!" typ.

Tack för infon! Då ska jag göra ett försök med samma sak!

Funkade utmärkt. De har ju bara öppet för mailfrågor på dagtid, och jag fick inte iväg mailet förrän på kvällen, men det tog bara en halvtimme från att de öppnade i morse tills det var fixat.

Dåligt av dem att de inte fått ordning på systemstöd för det ännu, men bra hanterat av supporten!
 

trekker

Medlem
Ingen förlängning av poängs giltighetstid? Jag har 40K poäng som går ut i mars och lär knappast kunna nyttja dem innan då jag inte bor i Sverige.
 
Toppen