011430121
Medlem
Ingen på forumet minns säkert inte eller inte ens noterade inte min upplevelse på Choice Arlanda för 2 veckor sedan
Skrev att frukosten var under all önskvärdhet, grisigt och slarvigt upplagd, rinnande Bregott, dåligt utbud av både av smörgåsmaten och de småvarma, inte avdukade bord.
På kvällen före hade jag väntat över en timme på en hamburgare i restaurangen ett par bredvid mig fick vänta 90 minuter på 2 räksmörgåsar, det hade brunnit i någon fläkt i köket, så de fick åka ner till nedre köket och beställa samt hämta maten, det är 10 vångar ner., det informerades om efter beställningen.
Däremot var det en perfekt in checkning och ut checkning av samma recptionist
Efter ett par dag så fick jag ett frågeformulär hur jag hade upplevt min vistelse.
För engångsskull så fyllde jag i formuläret och var ärlig!
Skrev om mina upplevelser, normalt brukar jag fyllla i det bästa när jag får sådana kundupplevds förfrågningar., vill vara vänlig och eventuellt göra någon glad.
Idag fick jag ett personligt brev från en chef från Choice Arlanda, där hon verkligen hade läst mina synpunkter och skulle se över mina klagomål, även det possessiva jag skrev om receptionisten skulle framföras till henne.
Jag trodde i min enfald att ingen läste dessa kund upplevelse svar, utan det presenterades att 4,8 % tycker så 3,1% tycker så efter en körning men här hade någon läst mina svar och brytt sig och skulle "se över" mina negativa upplevelser.
Hon hälsade mig välkommen åter, och det är det inte många som har gjort!
Skrev att frukosten var under all önskvärdhet, grisigt och slarvigt upplagd, rinnande Bregott, dåligt utbud av både av smörgåsmaten och de småvarma, inte avdukade bord.
På kvällen före hade jag väntat över en timme på en hamburgare i restaurangen ett par bredvid mig fick vänta 90 minuter på 2 räksmörgåsar, det hade brunnit i någon fläkt i köket, så de fick åka ner till nedre köket och beställa samt hämta maten, det är 10 vångar ner., det informerades om efter beställningen.
Däremot var det en perfekt in checkning och ut checkning av samma recptionist
Efter ett par dag så fick jag ett frågeformulär hur jag hade upplevt min vistelse.
För engångsskull så fyllde jag i formuläret och var ärlig!
Skrev om mina upplevelser, normalt brukar jag fyllla i det bästa när jag får sådana kundupplevds förfrågningar., vill vara vänlig och eventuellt göra någon glad.
Idag fick jag ett personligt brev från en chef från Choice Arlanda, där hon verkligen hade läst mina synpunkter och skulle se över mina klagomål, även det possessiva jag skrev om receptionisten skulle framföras till henne.
Jag trodde i min enfald att ingen läste dessa kund upplevelse svar, utan det presenterades att 4,8 % tycker så 3,1% tycker så efter en körning men här hade någon läst mina svar och brytt sig och skulle "se över" mina negativa upplevelser.
Hon hälsade mig välkommen åter, och det är det inte många som har gjort!