Nordic Choice Bo 1 natt få 5 kvalificerande nätter, boka senast 17 november 2021

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av jonten, 9 November 2021.

  1. Syversen

    Syversen Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hemsidan var ganska skakig igår, skulle kanske vara ett fungerande argument för att bokningen inte hann in i tid.
     
    Brandten gillar detta.
  2. henke12

    henke12 Medlem

    Ort:
    STO
    Land:
    Sverige Sverige
    Den är väl alltid skakig? :)
     
    Mr Basic, 011430121 och Berglund gillar detta.
  3. Syversen

    Syversen Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Rätt, skakigARE är nog rätt begrepp
     
    henke12 gillar detta.
  4. Fick bara en vistelse på Post på boende till idag. Bokade den 12/11.
    Det gäller att ha koll.
     
    Lukas2 gillar detta.
  5. Brandten

    Brandten Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Idag fick jag svar att ingen av bokningarna landade på kampanjen :(
     
    Sir Lemon gillar detta.
  6. Martin Andersson

    Martin Andersson Medlem

    Ort:
    Göteborg
    Land:
    Sverige Sverige
    Har du kvar bekräftelse på din mail som visar "rätt" datum så borde de väl kunna fixa till det.
     
  7. Sursmurf

    Sursmurf Ny medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    För mig så fungerade denna veckans boende automatiskt, även 5x-nätterna. Förra veckans boende har dock inte synts till alls ännu.
     
  8. Samma för mig. Systemet är fortfarande inte uppe 100% efter strulet. De kör fortfarande ett parallellt system för bl.a. debitering.
     
  9. PRJml2ENIpiC1e3L

    PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Exakt lika för mig
     
  10. guwonder

    guwonder Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    For stays on and after December 3rd done on eligible bookings for the 5x status night promotion, the stays seem to no longer be generally posting for me with the 5x status credit. It seems like either: a) any procedural mistake made by the hotel front desk personnel with regard to the bookings -- even during the stay -- effectively voids the 5x status night bonus; or b) there is some other kind of problem with crediting the bonus status nights from this promotion.

    Nordic Choice customer service email response times are understandably poor due to the IT system trouble they had earlier this month, but it's poor form to respond by claiming to have registered the stays' points without doing so and not even addressing the issue about the failure to make the status nights show up in the manner that should be done for the promotion-eligible stays.
     
    Kaik gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×