Nordic Choice app

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av Jönsson, 17 Januari 2018.

1. 4.7.0

hco gillar detta.
  2. hco

hco Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack! Jag får helt enkelt hålla mig lite till då. Tills jag får nästa version.

Jag har visst nån generell Android-uppdatering som ligger och väntar. Kanske får jag 4.7.0 när Android-uppdateringen är avklarad.

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  3. Vi Pixel-ägare har alltid förtur

aikelo och hco gillar detta.
  4. hco

hco Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är jag uppdaterad och ser även rumstyp :D

Lukas2 och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  5. R2-D2

R2-D2 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är det version 4.7.2 som gäller:)

Cristoffer Cedergren gillar detta.
  6. intuition

intuition Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Poänghistoriken har i tysthet återkommit. I appen kan man skrolla ner för att se samtliga poäng-poster. På webben är det fortfarande organiserat i sidor om 10 poster/st, men begränsningen till max 5 sidor har försvunnit.
    Tummen upp på det!

Nu ska det bara till en juste export-funktion, så att vi kan följa poängläget i excel igen!

Cristoffer Cedergren och Mr Basic gillar detta.
  7. Omöjligt att logga in i appen för tredje dagen i rad, efter virusattacken. Verkar som att NCH inte har några planer på att få igång det hela idag utan att det får ta den tid det tar. Appen har ju haft stora problem länge nu. Hoppas att det som hände nu blev ett uppvaknande och att Stordalen ger dem resurser att utveckla appen rejält.

Sir Lemon och hco gillar detta.
  8. travelmode

travelmode Medlem

Förmodligen är det stora återställningsprocesser som pågår och i en prioritetsordning kanske omhändertagande av gäster ligger på prioritet exempelvis att gäster ska kunna checka in och få nyckel till rummet...

taxvalp och Berglund gillar detta.
  9. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, appen ligger nog en bit ner på listan. Checkade ut i dag från Villa Copenhagen och de kunde inte ens ta betalt, de skrev ner kortnumret för hand på ett A4…

Sir Lemon, PRJml2ENIpiC1e3L, FF#1 och 1 annan gillar detta.
  10. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Checkade just in på Quality stat i Skellefteå.
    Ringde och bokade
    Helt manuell hantering, betalning med Swish handskrivet kvittot från kvittoblock.
    Känns som att de får kämpa för att hålla det i gång

Fick som vanligtvis ett rum med bastu

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!