Nordic Choice app

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av Jönsson, 17 Januari 2018.

  1. Der verkar vara kopplat till just Göteborgshotellen. Finns inga bonusrum lediga just där vilket datum jag än prövar.
     
  2. Olle K

    Olle K Medlem

    Ort:
    Jönköping
    Land:
    Sverige Sverige
    Hur skulle man kunna göra något reserelaterat här i livet utan detta forum? Jag skulle avboka en poängbokning och det gick inte på hemsidan med nya utseendet. Hittar då tipset här hur man ska göra. Tack!
     
    Fikaärfint gillar detta.
  3. Efter senaste dagarnas serverhaveri så uttryckte jag mitt missnöje i chatten med NCH, och fick då kontakt med en kille på deras kundservice som verkligen var intresserad av alla fel i appen. Så nu har jag på begäran skärmdumpat och skrivit förklaringar kring sånt vi tagit upp här och mejlat honom. Hoppas på att nån utvecklare tar till sig så att vi märker förändring i höstens uppdateringar. Kändes i alla fall konstruktivt.
     
    Last edited: 6 Juli 2021
    SilverJonten, chek, Nikje och 8 andra gillar detta.
  4. Mr Basic

    Mr Basic Medlem

    Ort:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Mkt irriterande att vissa hotell (i mitt fall endast 1 av 6 bokade) varken syns i appen eller på hemsidan. :confused: Försökte ”lägga till” bokningen på hemsidan men det gick inte. :(
     
  5. intuition

    intuition Medlem

    Ort:
    LUND
    Land:
    Sverige Sverige
    De verkar ha tagit bort möjligheten att lämna feedback i appen.
    Tidigare kunde man lämna feedback både på vistelsen och på själva appen. Det verkar helt borta.

    Även appen verkar har drabbats av diverse strul i och med nya hemsidan. Fick ingen restaurangkupong i appen. Klickade runt lite (bl.a. letade efter feedback-rutan). Då dök texten "Visa restaurangkupong" upp. Klickade på den. Appen kraschade. Startade om telefonen. Klickade på "Visa restaurangkupong" och får då felmeddelandet "Ingen restaurangkupong finns, kontakta receptionen om du menar att du borde ha en".
    Klickade runt lite till i appen, då dyker en "take-over" annons upp "Du har fått en restaurangkupong". Klickar på texten för tredje gången, och får fram kupongen.
    Stabilt...
     
    Mr Basic, hco och Cristoffer Cedergren gillar detta.
  6. BingoBerra

    BingoBerra Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Även jag har några gånger haft strul med kupongen, men den har alltid dykt upp förr eller senare.

    Någon fler som har problem med att appen "ser ut som skit" många gånger enligt bifogad bild (Android)?

    Screenshot_20210708-215149.jpg
     
  7. Fikaärfint

    Fikaärfint Medlem

    Ort:
    Got
    Land:
    Sverige Sverige
    Det händer :(
     
  8. hco

    hco Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ja, hela tiden. Måste 'stänga' och låta appen reboota för att det ska fixas.

    Nånting är inte helt friskt.
     
  9. Hok

    Hok Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag har bara bott en gång sen den nya hemsidan kom och då fick jag fram kupongerna efter ett tag.

    Appen ser så där konstig ut ganska ofta för mig också på en Androidtelefon. Är det likadant för er som har Apple?
     
  10. Mr Basic

    Mr Basic Medlem

    Ort:
    Uppsala
    Land:
    Sverige Sverige
    Går fortfarande via [profil]->[feedback]. Gäller iOS.

    Ser normalt ut (bortsett från att vissa bokningar inte syns).
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×