Jag stör mig på att man inte längre kan se vilken rumstyp man har bokat eller blivit uppgraderad till. Syntes under "betala" tills senaste versionen på Android. Känns som att NCH tog bort det med flit.
Ja.Om man förbetalat via appen, men sedan bokar av - återbetalas pengarna då? Någon som testat?...
Inga problem att boka. Verkar som hotell som inte har stöd för appen syns inte bland bokningar nu på hemsidan. Avboka poängnätter får man söka fram manuellt med reservationsnummer som man får på mailen.Nån mer som har problem att boka med bonuspoäng?
Det där ger mig superdåliga vibbar. Låter som att de tagit app-logiken och gjort webbsida av det....Verkar som hotell som inte har stöd för appen syns inte bland bokningar nu på hemsidan. ...
När man sökt fram bokning för poäng så kommer man till det gamla gränsnittet och det troligen samma för hotell som inte stöds av appen. Vanliga bokningar verkar gå avboka men jag har inte testat. Illa är bara förnamnet.Det där ger mig superdåliga vibbar. Låter som att de tagit app-logiken och gjort webbsida av det.
Det är för mig rena katastrofen om inte alla bokningar syns på ett och samma ställe. Jag kunde leva med att vissa bokningar aldrig fanns i appen (med förklaringen "de hotellen stöder inte appen ännu"). Men att lyfta in den logiken till webben?!?
När jag har typ 25 aktiva bokningar och behöver avboka en, så var det enkelt gjort på webben. Nu ska man alltså leta igenom sina mail och sedan manuellt ta numret där (som inte är samma bokningsnummer som nu syns på webben!!) och kontakta de för avbokning. Illa illa...
En annan knas sak med nya webben är att det inte går att exportera poäng-transaktionerna och därmed kan man inte längre kontrollräkna saldot eller följa sin poängutveckling i excel tex