Nordic Choice app

Diskussion i 'Nordic Choice Hotels & Nordic Choice Club' startad av Jönsson, 17 Januari 2018.

  1. Har ni också bokningar som inte längre syns i appen eller på webben? Gäller i mitt fall bara "särskilda hotell" som Avalon, Villa Copenhagen och Hobo. Helt borta. Går inte att adda manuellt och kundtjänst ser dem så de är inte avbokade.
     
    Jawen! och Sir Lemon gillar detta.
  2. Sir Lemon

    Sir Lemon Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade samma problem i veckan för min bokning av Villa Copenhagen idag, men nu var den tillbaks igen och ordningen återställd. Clarionövernattningen på Kastrup imorrn fanns kvar hela tiden.
     
    Cristoffer Cedergren gillar detta.
  3. Jawen!

    Jawen! Ny medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Slog mig när jag läste ditt inlägg att jag saknat en bokning och har till och med tänkt att jag kanske aldrig bokade. Sen så hade jag av någon anledning lagt undan mailbekräftelsen i nån mapp så att jag inte hittade den förrän nu när jag gick igenom mailen.

    Så med andra ord så saknar jag också bokning i både app/hemsida.Gäller för övrigt Vox som väl får ses som ett ”särskilt”.
     
    Cristoffer Cedergren och Sir Lemon gillar detta.
  4. Erik Österberg

    Erik Österberg Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan inte boka bonusnatt, knappen för att se tillgänglighet blir inte aktiv. Är det någon annan som har samma problem?
     
  5. Protein48

    Protein48 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Fler som har problem med att se uppgradering i appen? Har två separata bokningar där jag efter ett par veckor hörde av mig till respektive hotell och påminde om uppgradering enligt Platinumförmånen. Lite pinsamt blev det när det visade sig att bägge bokningarna var uppgraderade men i appen syns inga uppgraderingar.
     
    Sir Lemon gillar detta.
  6. MattiasNilsson

    MattiasNilsson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Samma här, har nog aldrig sett en uppgradering i appen. Borde ju komma i samband med bokningen om man är Platinum men det är helt klart en förbättringspotential de har ;)
     
  7. jonten

    jonten Medlem

    Jag ser uppgradering ofta i två steg, först när jag bokat. Om de gör rätt så skall de uppgradera ett steg. Vilket sker emellanåt.... Sen ser jag ofta en uppgradering 1-2 dygn innan incheckning. Och sen brukar det kunna bli bättre vid incheckning. Men det är inte konsekvent... Ett tips är ju att maila platinum supporten och be dom uppgradera.
    Ibland sker det även konstiga saker, billigaste bonusnatt bokad 6-7 månader framåt. Den blev en svit typ vid bokningen.
     
    DavveP och PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  8. MattiasNilsson

    MattiasNilsson Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Kanske en bra idé. Har du förslag på hur man skall uttrycka sig för bästa resultat?
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×