Senaste nytt

Nordic Choice 295 kr/person 9/7 - 18/8

Gargamel

Medlem
"Dubbelrum från 295 kr per person och natt!

Supererbjudande på hotell i sommar! Nu kan du boka dubbelrum från 295 kr per person och natt. Erbjudandet gäller boende från och med idag till 18 augusti. Boka senast 12 juli. Antal rum är begränsat så var snabb!


Boka till galna priser"
 
Kan vara värt nämna att minimipris är 590 kr, vare sig du är 1 eller 2 personer (så "från 295 kr/pp" är korrekt, om än lite klassiskt vilseledande).
 
  • Gilla
Reactions: fcx

GOTBound

Medlem
Nu sparade jag 600 kr på min uppkommande två dagars övernattning @Clarion Hotel Arlanda Airport, jag och GOTBound Jr 1 och Jr 2 skall på en försemester när Mrs. GOTBound jobbar sin sista vecka.

Vi betalar 990 kr /natt.

EK
 
Last edited:

Gargamel

Medlem
Jag har 2 bokningar under perioden sen tidigare, en är ombokningsbar men det finns inga lediga kampanjrum. Och en bokning veckan efter att kampanjen tar slut. Man kan inte ha tur med alla kampanjer :)
 

M.K

Medlem
Nu sparade jag 600 kr på min uppkommande två dagars övernattning @Clarion Hotel Arlanda Airport, jag och GOTBound Jr 1 och Jr 2 skall på en försemester när Mrs. GOTBound jobbar sin sista vecka.

Vi betalar 990 kr /natt.

EK

Grattis, var det dessutom i augusti tjänade du dubbla poäng, 60p/100kr, istället med NCC MC kortet då det för ovanlighetens skull är förskottsbetalning denna kampanj. :cool:
 

Protein48

Medlem
Grattis, var det dessutom i augusti tjänade du dubbla poäng, 60p/100kr, istället med NCC MC kortet då det för ovanlighetens skull är förskottsbetalning denna kampanj. :cool:
OT: Det går att förskottsbetala vistelser man har även efter juli (dvs kampanjen med dubbla poäng). Det blir lite merjobb med att scanna in kreditkortet etc för att sedan skicka till resp hotell men det var det värt, 60p/100 på samtliga mina vistelser i augusti:).
 

M.K

Medlem
@Protein48 Smart och kreativt av Dig. Jag har bara en natt på Clarion bokad i augusti så tror inte jag orkar, men ska komma ihåg tipset!

Satsar nog däremot på några middagar denna månad för att maximera. Tips på bra Clarion restauranger i huvudstaden kanske?
 

Protein48

Medlem
@Protein48 Smart och kreativt av Dig. Jag har bara en natt på Clarion bokad i augusti så tror inte jag orkar, men ska komma ihåg tipset!

Satsar nog däremot på några middagar denna månad för att maximera. Tips på bra Clarion restauranger i huvudstaden kanske?
Nja, har inte jättemånga förslag men Kitchen & Table på Clarion Amaranten Kungsholmen är helt ok.
 
OT: Det går att förskottsbetala vistelser man har även efter juli (dvs kampanjen med dubbla poäng). Det blir lite merjobb med att scanna in kreditkortet etc för att sedan skicka till resp hotell men det var det värt, 60p/100 på samtliga mina vistelser i augusti:).
Varför inte boka direkt med prepaid i så fall? Eller menar du att du redan hade befintliga avbokningsbara (betala-på-plats) bokningar, som du nu reglerade? :)
 

M.K

Medlem
@Brandforce Jag kan bara välja avbokningsbart med mitt företags avtal med kedjan. En funktion jag uppskattar då jag kan avboka fritt fram till 21.00 samma dag. Det ser likadant ut med vanliga priserna också.
 
Toppen