Senaste nytt

Nivåpoäng för att registrera SJ Regional

gdaily

Medlem
Jag har haft en "pågående" diskussion med SJ kundtjänst sedan slutet på oktober där jag undrat när jag får mina poäng. Ibland har svaret från SJ dröjt fyra veckor, ibland har svaret kommit efter en vecka. Genomgående är att de har inte läst mitt inlägg ordentligt, de har inte titta på sidan som länken pekar på, de förstår ingenting och de undrar om jag har fyllt på mina periodkort med 2kkr som de inte kan se...?? När jag för tre veckor sedan bad dem kolla på länken igen, och faktiskt läsa vad som står på sidan som länken pekar på så har de hittills svarat med tystnad.
Jag tycker SJ har blivit bättre på de flesta punkter de senaste åren, men denna gång är de tillbaka på öststatsoffentlig kundhanteringsnivå...
Maila inte, ring deras kundtjänst för svart kort (som jag antar att du har), Tanterna jag har pratat med där har varit duktiga (det är ju inte deras fel att IT-systemen fallerar) och manuellt lagt in poängen när de läst kampanjen.
 

David

Medlem
Oj, detta hade jag helt glömt av. Jag har ett kort reggat men har inte fått några poäng. Får försöka hitta lite tid att ringa i veckan.
 

FF#1

Medlem
Nu har jag fått tummen ur, köpte 2 kort på arlanda här om dagen och reggade dem nu, fick mail att de var reggade några minuter senare.

Nu återstår det bara att se hur länge det tar innan poängen trillar in?
 

gdaily

Medlem
Nu har jag fått tummen ur, köpte 2 kort på arlanda här om dagen och reggade dem nu, fick mail att de var reggade några minuter senare.

Nu återstår det bara att se hur länge det tar innan poängen trillar in?
Jag fick aldrig något mail, så du kanske faktiskt får poängen utan att tjata! Håll oss uppdaterade
 

FlyingFire

Medlem
Sweet, det här ska jag fixa nästa gång jag är i stan, och det kan tom hända att jag får nytta av korten i höst, kanske
 
Toppen