Senaste nytt

Nivåpoäng för att registrera SJ Regional

Flood

Medlem
SJ har ett erbjudande 1/9-31/12 där man får 1000 nivåpoäng för att koppla sitt regionalkort till SJ Prio. Bor man i Götet är nyttan av ett kort för Mälardalens regionaltrafik minimal, men kortet kan köpas oladdat i SJ resebutik för 25 SEK. Det går sedan att registrera två kort mot samma prio.

https://www.sj.se/sj/jsp/polopoly.jsp?d=21458&a=173842&l=sv&l=sv&intcmp=1173842

2000 nivåpoäng för 50 SEK är ju bättre än Borlänge-Säter eller någon ceasarsallad på kampanj. :)
 
Vad tror du om att kunna förnya sitt SJ prio Svart med denna kampanj? De är ju trots allt bara 625 kr vi pratar om då!


Edit: såg nyss att de gäller max 2 kort. SJ har lärt sig
 

Flood

Medlem
Det är nog mer tur än skicklighet om SJ har gjort något rätt... :) Köpte ett idag och registrerade in, får bli ett till när jag är i Sthlm nästa vecka. Antog själv först att man bara kunde koppla ett kort på sig, men de har ju både zon- och kassakort, så det är ju rimligt med två per person.

Men några poäng skadar ju aldrig, då behöver man inte köra lika mycket på Prio mastercard för att förnya, utan kan lägga den spenden på t.ex. SAS MC istället.
 

gdaily

Medlem
2000 nivåpoäng för 50 SEK är ju bättre än Borlänge-Säter eller någon ceasarsallad på kampanj.
Dessutom är ett rimligt lågt värde på dessa 2000 poäng 70-100 kr, så det är affär redan där faktiskt.

Man köpte kortet var? och sedan reggade det online?
 

jsn

Medlem
Tackar, då har jag registrerat mina två kort som jag har haft i många år. Det ena är förprogrammerat på Uppsala-Märsta, det andra på Uppsala-Stockholm.
 

Flood

Medlem
Dessutom är ett rimligt lågt värde på dessa 2000 poäng 70-100 kr, så det är affär redan där faktiskt.

Man köpte kortet var? och sedan reggade det online?

Man köper det i SJ resebutik på centralen (finns säkert på fler ställen runt Sthlm) och reggar på länken jag postade. Köp det utan någon laddning (om du nu inte skall åka regionaltåg).
 

ian.engblom

Medlem
Inte jag heller. Min erfarenhet är att det kan ta lång tid att få in poängen, det lönar sig att höra av sig till kundtjänst.
 

Flood

Medlem
Inte fått något. Det ena kortet registrerades heller inte in automatiskt, jag skrev in det manuellt i mina sidor efter två försök.

SJ har rent bedrövliga system, jag utgår från att jag får kontakta dem efter 31/12 för de här poängen...
 
Toppen