Ni med erfarenhet av att boka bonusresor med Miles & More

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av Glajsarn, 15 Januari 2013.

1. Johan Gott

Johan Gott Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för tipset. Nu hittar jag tillgänglighet för ekonomibiljetter iaf. Ett litet steg framåt..

2. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dela gärna med dig om du hittar någon pålitlig workaround, när jag sökte så var det mest för skojs skull (ville bara pejla det generella läget för Singapore Airlines förstaklass på olika rutter).

3. Johan Gott

Johan Gott Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ska jag göra om jag hittar något annat ekonomi.

Budgetresenär gillar detta.
  4. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fler än jag som har problem med att logga in hos Miles & More?

5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    A technical error has occurred. får jag

6. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har fått avboka en Miles & More award pga Corona? Hur lång tid tog det att få tillbaka milsen och pengarna?

7. Stockholmer

Stockholmer Medlem

Avboka pga Corona? Har den som skulle resa fått corona? Du får avboka om de ställer in flyget utan rimligt ersättningsflyg. Annars får man flytta fram flygresan till ett senare tillfälle om de ändå flyger men flygresenären inte vill flyga. Jag avbokade ett M&M-Award-flyg något år sedan, poängen var tillbaka samma dag och pengarna tillbaka på kontot ett par dagar senare. I Corona-tider tar det nog lite längre tid...

8. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Några av resans segment blev inställda pga Corona och jag ringde och bad dem att avboka hela resan och de lovade att återbetala alla miles och pengar.

9. marbe166

marbe166 Medlem

Ja, mitt första leg blev inställt, så jag ringde och avbokade hela resan. Miles var tillbaka omgående, skatterna efter en vecka.

10. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Då känns det som att jag bör ringa dem igen, jag avbokade 21 mars och har inte fått någonting alls tillbaka.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!