Senaste nytt

New York - Var äter ni hamburgare?

Homer

Medlem
Jag har 7 dagar i NY i sommar, funderar på att köra burgardieten :)

Därefter, när du byggt upp kroppen, kan du dra till Vegas och äta gratis burgare...

FreeBruger.jpg

Untitled 29
 

agehall

Medlem
Jag förstår inte riktigt de som förordar Five Guys. Jag har inte riktigt koll på när jag åt där sist, men idag hamnade där i NYC och visst, burgaren är inte dålig, men den är inget att höja till skyarna heller imho. Deras fries är ju dessutom rent ut sagt äckliga. Till råga på allt så har de sådana där läskautomater som kan blanda ihop vad som helst, vilket leder till att det tar varje person 5 minuter att fylla på dricka.

Nej, Five Guys ligger numera på min lista över ställen jag aldrig mer ska besöka. Över lag är det sämre än McD imho.
 

jerixon

Medlem
Testade Island Burger and Shakes och Spotter Pig förra veckan.
Måste säga att Island Burgher and Shakes är riktigt grymt! Akta er för Napalm burgaren dock! Den är riktigt stark!
 

FFlash

Medlem
Vi käkade en Shack burger på Shake Shack i Madison Square Park.
Jag vet inte om den är världens bästa burger, men rekommenderar högt ifall man inte vet vilket ställe man skall välja!

-Madison Square Park var en mycket positiv upplevelse, och dessutom trevligt att äta ute!
-Cheddarosten var god
-Sämlan var inte min favorit, men OK
-Biffen var saftig och god, en av de bästa jag haft

PS. De har en webbkamera på sin hemsida, så det är kul att skicka "live"-hälsningar hem när man äter :D
 

Maja

Medlem
New York Burger Co (New York Burger Co. | Home Page | Flatiron | Chelsea har goda burgare tycker jag. Har testat både vid Flatiron och Chelsea West och tyckte den senare var trevligare sett till sittplatserna etc. Passar bra när man ska besöka The High Line.

Slår också ett slag för 5 Napking Burger 9th Ave btw 44-45th St.

Five Guys står inte högt upp i min bok heller.
 
Toppen