Senaste nytt

New York, New York - nya och intressanta restauranger?

Vi ska resa till NYC i November. Såg att vår favorit restaurant i NYC, Spice Market, tyvärr har stängt då. Riktigt tråkigt. Någon som har tips på någon bra pan-asian restaurant på Manhattan? Har ni varit på Spice Market och har god kännedom om något liknande, så får ni gärna tipsa om det. Kommer bo på The Standard i meatpacking, men kan ta mig i stort sett vart som helst. Har förhoppningar om att lösa en kväll på Raos, så det ska bli spännande isåfall.

Ska även suga åt mig några fler tips härifrån tråden.
 

JacobGBG

Medlem
Vi ska resa till NYC i November. Såg att vår favorit restaurant i NYC, Spice Market, tyvärr har stängt då. Riktigt tråkigt. Någon som har tips på någon bra pan-asian restaurant på Manhattan? Har ni varit på Spice Market och har god kännedom om något liknande, så får ni gärna tipsa om det. Kommer bo på The Standard i meatpacking, men kan ta mig i stort sett vart som helst. Har förhoppningar om att lösa en kväll på Raos, så det ska bli spännande isåfall.

Ska även suga åt mig några fler tips härifrån tråden.

Buddakan är riktigt bra, tyvärr är de förlorade i hela nattklubbskonceptet.
 

Johanna

Medlem
Vi ska resa till NYC i November. Såg att vår favorit restaurant i NYC, Spice Market, tyvärr har stängt då. Riktigt tråkigt. Någon som har tips på någon bra pan-asian restaurant på Manhattan? Har ni varit på Spice Market och har god kännedom om något liknande, så får ni gärna tipsa om det. Kommer bo på The Standard i meatpacking, men kan ta mig i stort sett vart som helst. Har förhoppningar om att lösa en kväll på Raos, så det ska bli spännande isåfall.

Ska även suga åt mig några fler tips härifrån tråden.
Visste inte att dom stängt. Har också gillat dom fast sist blev en i sällskapet magsjuk där. Dragit mig för att gå tillbaka. Jag åt också lite av maträtten och kände mig lite instabil i magen men inte alls lika mycket.
 

geog

Ny medlem
Dallas BBQ
Finns på flera platser i New York och är ett förhållandevis billigt sätt att njuta av barbecuesmaker från södra USA. Pulled pork bör testas och Bar-B-Q-combo-tallriken för knappt 15 dollar är ett storslaget tips.
 

RobHK

Medlem
Skakar liv i denhär tråden. Vi är inbokade att flyga HKG - NYC i slutet på april.

Vill boka 2-3 schystare restauranger. Gärna ett riktigt bra köttställe, kan även tänka mig ett köttställe där dom kör buffé stilen och går runt med köttspett och skär upp skivor till gästerna.
 

Agö

Medlem
Toppen