Senaste nytt

New SAS Business Class Stockholm - Hong Kong

ARNBER

Medlem
Väldigt bra rapport och beskrivning av en resa i SAS Businessclass. Varför är jag den enda som srkiver på svenska? ;)

I think it has to do with the language of the thread... Easy to reply in the language that is being used.

Anledningen varför jag skrev på engelska var att man har utlovat 4000 EB poäng för en recension på engelska. Dessutom ville jag stötta SAS marknadsföring eftersom där finns väldig få recensioner av SAS businessclass som att skrivna på engelska (väntar dock med spänning på Luckys kommande recension)
 

palmen

Moderator
Anledningen varför jag skrev på engelska var att man har utlovat 4000 EB poäng för en recension på engelska. Dessutom ville jag stötta SAS marknadsföring eftersom där finns väldig få recensioner av SAS businessclass som att skrivna på engelska (väntar dock med spänning på Luckys kommande recension)
En liten parentes bara, recensionen/rapporten måste bli publicerad på förstasidan för att dessa EB-poäng ska vara aktuella. :)
 
En bra och trevlig rapport. Fattades något ord här och där som skulle kunna uppdateras om denna skulle publiceras på första-sidan.
 

Andreas.Net

Medlem
Bra rapport, jag kommer att försöka ge mig på detta också när vi skall flyga till New York i SAS Business, det kommer också bli första gången för mig,
Jag kommer förmodligen även att köra en livetråd men detta blir i slutet av maj.

/A
 

Alf

Medlem
Trevlig rapport med bra bilder. Nya business ser verkligen bra ut och serveringen har fått ett riktigt lyft. På tiden att SAS öntligen anammat att servera en rätt i taget och inte modell skolbespisning med allt på en bricka.

Har inte själv bokat SAS nya business ännu men har en bokning till MIA i höst.
 
Toppen