"Undrar vad vi kommer att uppröras över nästa gång, när det blir någon förändring?"
Förändring????.
Började flyga SAS redan på 60-talet som "utlandsbarn". Därefter en hel del ( för mycket) i tjänsten och senaste åren som reslysten pensionär.
Kan bara konstatera att det genom åren inte skett så värst mycket förändringar, däremot avsevärda försämringar.
SAS Plus idag jämfört med vanlig economy 70-80-talen är ett dåligt skämt.
Vore därför intressant att kunna blicka ett antal år framåt. Vad har vi att förvänta oss framöver? Vilka "förändringar" kommer vi att acceptera i framtiden. Pris contra servicenivå? Kommer vi att se tillbaka på Ryan air som höjden av lyx och komfort eller kommer pendeln att svänga.
Något som f.ö. förvånar mig här på BC (om jag vågar sticka ut hakan) är att stor del av inläggen behandlar, ofta ganska kritiskt first class serviceupplägg på flygningar. Samma personer som tyst och beskedligt tvingar i sig märklig svamprätt ur en kufisk box med leksaksbestick och blir lyriska om besättningen orkar dra dryckesvagnen genom kabinen två gånger i.st.f en på 4-timmars flygning.
Förändring????.
Började flyga SAS redan på 60-talet som "utlandsbarn". Därefter en hel del ( för mycket) i tjänsten och senaste åren som reslysten pensionär.
Kan bara konstatera att det genom åren inte skett så värst mycket förändringar, däremot avsevärda försämringar.
SAS Plus idag jämfört med vanlig economy 70-80-talen är ett dåligt skämt.
Vore därför intressant att kunna blicka ett antal år framåt. Vad har vi att förvänta oss framöver? Vilka "förändringar" kommer vi att acceptera i framtiden. Pris contra servicenivå? Kommer vi att se tillbaka på Ryan air som höjden av lyx och komfort eller kommer pendeln att svänga.
Något som f.ö. förvånar mig här på BC (om jag vågar sticka ut hakan) är att stor del av inläggen behandlar, ofta ganska kritiskt first class serviceupplägg på flygningar. Samma personer som tyst och beskedligt tvingar i sig märklig svamprätt ur en kufisk box med leksaksbestick och blir lyriska om besättningen orkar dra dryckesvagnen genom kabinen två gånger i.st.f en på 4-timmars flygning.