Senaste nytt

Något förslag på transfer BKK/Suvarnabhumi - Sukhumvit?

Du kan ta flygplatståget till Makkasan. Därifrån kan du byta till tunnelbana (åk en station) och därefter byta till skytrain (åk en station).
Det finns så klart en hybridlösning också som är bra om det är långa köer på motorvägarna in till Bangkok och man vill undvika att kånka på väskorna i tunnelbanan och på skytrain (vilket högst troligt kommer att skapa LP-skivor i armhålorna pga värmen). Ta flygplatståget till Makkasan och därifrån heilar man en rosa taxi på gatan och säger sin destination. Börjar taxichauffören snacka om priset, välj en annan taxi, det skall vara taxameterpris och inget annat.
 
  • Gilla
Reactions: hco
D

Deleted member 30163

Guest
Har åkt Blackline ett par gånger, kostar en 80 USD och det är e-class minst/5-series, gratis WiFI i bilen och gott om vatten, våtservetter. De väntar 1h på flygplatsen utifrån din planerade ankomsttid. Sist jag var där fick jag ett SMS om att taxin var där precis när jag landade. Såklart väntar dom utanför och bilarna står vid samma "limo" sektion, brukar bara vara några minuters gångavstånd från arrival. Priset är upp till 3 passagerare om jag minns rätt för en vanlig bil. Går att boka VAN också.
 
Toppen