Senaste nytt

Någon som testat att förbeställa mat på Thai Airways?

Kricka

Medlem
Du får inte så mycket mat på den korta sträckan även om du flyger Business (i alla fall för
tre år sedan). Som tur är brukar de hinna servera ett par glas med champagne !
 

FF#1

Medlem
Föreställde en "Lobster Thermidor" på HKG-BKK för två veckor sen, den var riktigt bra. ( Även om jag nog skulle ha gjort en ännu bättre själv i köket hemma så var det imponerande att få fram den kvaliteten på ett flyg med catrad mat)
 

Gus

Medlem
Du får inte så mycket mat på den korta sträckan även om du flyger Business (i alla fall för
tre år sedan). Som tur är brukar de hinna servera ett par glas med champagne !

Nä, precis. Det jag menar. Så då bör det väl vara smart att förbeställa mat, exempelvis Lobster Thermidor.
 

Ghoose

Medlem
Föreställde en "Lobster Thermidor" på HKG-BKK för två veckor sen, den var riktigt bra. ( Även om jag nog skulle ha gjort en ännu bättre själv i köket hemma så var det imponerande att få fram den kvaliteten på ett flyg med catrad mat)

instämmer, åt hummern CDGBKK och den var hur bra som helst. Vi var väldigt förvånade.
 

Dr. Miles

Expert
Om ni ska välja sittplats på THAI webbsida, ska ni göra det INNAN ni väljer förbeställd mat.
Mitt val av Beef Steak With Peppercorn Sauce blev "Hindu Vegetarian Meal" efter jag valde min sittplats. :eek:
Tänk om det hade varit åt andra hållet. Det skulle ha blivit katastrof på planet.
 

Friskytten

Medlem
Om ni ska välja sittplats på THAI webbsida, ska ni göra det INNAN ni väljer förbeställd mat.
Mitt val av Beef Steak With Peppercorn Sauce blev "Hindu Vegetarian Meal" efter jag valde min sittplats. :eek:
Tänk om det hade varit åt andra hållet. Det skulle ha blivit katastrof på planet.
Nej, hinduen som fick din default sittplats blev kanske inte så nöjd med peppersteken ;)
 
Hur jag än gör får jag detta:

404 Not Found


Code: NoSuchKey
Message: The specified key does not exist.
Key: AWR_PREM/MealRequestInformation.jsp
RequestId: 6542263D0387AA56
HostId: HCB0vz+tCjjplb4TrseuFQpoiFWcgd3RqX+ZoGjEAIerrQ7RdZipaeFWqmuahm93
 
Dom har ändrat systemet, här hittar du rätt: Meals | Ancillary | Thai Airways

Skärmavbild 2014-04-14 kl. 12.27.51.jpg
 
Toppen