Någon som testat Air Berlin?

Diskussion i 'Oneworld' startad av oscars, 22 Juli 2011.

1. LiiaC

LiiaC Medlem

Det var samma sak som jag kom fram till, ville bara dubbelkolla :D

2. LiiaC

LiiaC Medlem

En annan fråga då, när jag provbokar på deras egen hemsida, ser jag inte vilken bokningsklass det blir, är enda möjligheten att kolla via ita matrix?

3. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokningsklassen står i parentes när du valt flighter. Tex: FlyClassic ECO (Q)

4. Homer

Homer Medlem

:confused:
    Air Berlin.jpg

5. Homer

Homer Medlem

De få gånger jag bokat AB har jag gjort det på Expedia.se just av den anledningen,
    att man inte kan se bokningsklassen på deras hemsida.

6. LiiaC

LiiaC Medlem

Tack för hjälpen, skall kolla på Expedia.

7. A380*G

A380*G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  8. LiiaC

LiiaC Medlem

Jag måste vara blind, men ser fortfarande inga bokningsklasser... Måste man vara inloggad? Har provar fram till betalningen men ingenting :confused:, finns ingen knapp man kan trycka fram passenger data

9. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  10. AABack2ARN

AABack2ARN Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kunde inte se bokningsklasserna förrän jag fick bokningsbekräftelsen/kvittot där det framgår.

I mitt fall jämförde jag med prisuppgifter från ExpertFlyer/ITA Matrix för att göra en bedömning vilken bokningsklass det kunde vara.

P.S. Utresan med HG krediterades mitt American Airlines-konto två dagar efter resan. AB-flighterna har, nu tre veckor senare, ännu inte kommit in. Att de uppfattade mitt American Airlines-nummer i bokningen kunde jag dock se eftersom de kände igen min status.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!