Senaste nytt

Någon som lyckats med statusmatchning till Elite Hotels Gästprogram?

perhall

Medlem
Nån som vet om det funkar även mot hotell som knappt finns i Sverige.
Jag är guld på Accor. Och emellanåt på Hilton. Men bor sällan på hotell i Sverige (bara ca 10 nätter per år). Dock mycket hotell utomlands. Ibland bokad av kunder och ibland väljer jag själv men det blir rätt spritt så jag har inte mer än 20 nätter/år med nån enskild kedja.
Tappade just silver hos Elite men vill gärna blir det igen.
Per
 

etnoy

Medlem
Blev precis Best Western Diamond -> Elite Hotels Svart. Behövde visa en bild på kortet så gick det igenom. Får se om jag får bonuspoäng för natten jag hade mellan igår och idag. Lite synd att det tog 2-3 dagar med statusmatchningen, annars hade jag haft statusen vid checkin...
 

Lallarn

Medlem
Vad gör man inte för ytterligare status? Skickade också kort, snabbt mail med bild på mitt Club Carlson Gold och Hilton HHonors Gold och så var saken biff. Fick Elite Hotels Svart 2014 ut och behöver 25 nätter för att behålla status i 2015.
 

taxvalp

Medlem
Fick statusmatchning CCG/EBD --> Elite Svart med giltighet resten av året samt hela 2015. Svar kom direkt nästa vardag. Dessutom en personlig ton i mejlet snarare än standardsvar. Nu blir det Elite i Sverige ett tag!
 
D

Deleted member 4971

Guest
Fick statusmatchning CCG/EBD --> Elite Svart med giltighet resten av året samt hela 2015. Svar kom direkt nästa vardag. Dessutom en personlig ton i mejlet snarare än standardsvar. Nu blir det Elite i Sverige ett tag!

Precis likadant för mig, gillar Elite hotell så lär bli många nätter :)
 

aikputte

Medlem
Jag fick statusmatchning från EBG/Best Western Diamond (mejlade båda) till Svart nivå.
Tog knappt 2 timmar efter att jag mejlat och bifogat kopior på mina kort.

Svart gäller hela 2015.
 
Toppen