Senaste nytt

Någon som lyckats med statusmatchning till Elite Hotels Gästprogram?

Funcadelic

Medlem
Ser att flera av er haft det klurigt med statusmatch.

Jag matchade mitt CCG mot Svart. Mailade och frågade igår, fick svar inom 50 minuter där de bad mig bifoga en bild på mitt CC-.kort. Har idag haft mailkonversationer lite fram och tillbaka med kundservice och fått svar inom 15 minuter varje gång.

Mycket nöjd med kundservicen än så länge!
 

ChabbeT

Medlem
Hej!
Såg att du postat på Statusmatcher du gav mig hopp har precis mejlat dem om mitt CCG kort och BW Diamond. Hoppas det går lika flinkt för mig som dig.
Tack!
 

miramax

Medlem
Jag har börjat med Elite numera där inte CC-hotell finns eftersom man får eurobonuspoäng plus elite-poäng. Känns som den bra deal! Hoppas på samma statusmatchning som ni lyckats med också :)
 
Jag mailade dom och fråga om match från Accorplatinum. Sa att jag bott si och så många nätter förra året ute i världen men att jag nu i år lär bo mer på hotell i Sverige. Fick svar dagen efter och fick matchning till Svart nivå utan att ens behövt skicka in bild på kortet eller medlemsnummer...

Bra gjort tycker jag! Bor min första natt nästa vecka på Elite så får se hur servicen blir. Rapport kommer!
 

nota bene

Medlem
Hmm, tack för info Simon - kanske dags för mig att matcha mig till något ovan vit/grå som jag pendlat mellan de senaste åren. Får sällan ihop så många hotellnätter i de större städerna i Sverige.
 

perhall

Medlem
Svår sak det här. Den ena ringer till AmEx med 800 tkr/år i spend och får ingenting, den andra ringer och får ett svart kort (45+nätter) utan att skicka in ett underlag..../Per
 
Toppen