Senaste nytt

Någon som lyckats med statusmatchning till Elite Hotels Gästprogram?

MrC

Medlem
Bumpar upp tråden!

Har konstaterat att bästa hotellet i Eskilstuna är Elite hotell.

Besöker parken zoo varje år med våra 2 små prinsessor, så det är mycket intressant att höra om det är möjligt att Status matcha på Elite hotell?

Någon som lyckats?
Hur?
Vad kräver dom?
Kreditkort program?

har läst på elite’s hemsida om medlemsförmåner.
Mailat membership/Reward Elite.
Får inget riktigt svar.

Tacksam för tips och råd!

Matchade mitt Radisson Platinum till Elite guld genom att maila Elites membership avdelning.

De ville se min historik hos Radisson och bevis på medlemsnivå, relativt smidigt. Fick information att den högsta medlemskategorin som går att matcha sig till är guld
 
  • Gilla
Reactions: Gus

bnr

Medlem
Fick svar idag efter mail till member@elite.se

Medlemsservice - Elite Hotels of Sweden skrev:
Hej bnr, tack för ditt mail.

Vi statusmatchar mot kvalificerade nätter bodda i Sverige under de senaste 12 månaderna, högst till vår nivå Gold.
Återkom gärna med ett utdrag som visar dina nätter i Sverige, ditt namn behöver synas på utdraget för att vi ska kunna ge en matchning.

Ser fram emot din återkoppling,
 

perhall

Medlem
Har lyckats matcha NC Platinum till Elite Gold MEN har noterat att det är i stort sett omöjligt att hitta bonusnätter hos Elite, mao. är poängen i stort sett värdelösa. Fler som haft samma problem?
 

Plissken

Medlem
Har lyckats matcha NC Platinum till Elite Gold MEN har noterat att det är i stort sett omöjligt att hitta bonusnätter hos Elite, mao. är poängen i stort sett värdelösa. Fler som haft samma problem?

Min upplevelse är att det är lätt att hitta bonusnätter. Har inte haft problem med det under mina 12 år som medlem (gold/platinum).
 
Toppen