Någon som har erfarenhet av uppgradering som Platinum på Accor Le Club

Diskussion i 'Accor & Le Club' startad av mmatsie, 14 Augusti 2013.

1. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tillbaka på Novotel Yangon där vi bestämde oss för att ha ett "day room" under knappt tio timmars layover. Personalen kände igen oss i receptionen, uppgraderad till en svit med två badrum samt frukt, choklad och diverse annat. Hustrun fick även ett pärlhalsband och ett armband som bonus. Jag skrev en recension på Tripadvisor efter föregående besök och den lades ut i natt. Vid incheckningen tackade de för den positiva recensionen, de har stenkoll...

palmen och Erik M gillar detta.
  2. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag gillar den här tråden!

Jag skulle gilla den ännu mer om alla klargjorde i sina rapporter om de är
    Platinum eller guld!

olo gillar detta.
  3. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag försätter att det gäller platinum om inget annat skrivs med tanke på trådens namn. Mina inlägg (några stycken) gäller åtminstone det.

4. Erik M

Erik M Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jo det förutsätter jag också. Men det är en icke oansenlig andel rapporter som kommer från guldfiskar som mig själv.
    Och tråden fungerar bra. Kanske skulle den egentligen byta namn och inkludera alla uppgraderingar på Accor. Tror inte det skulle spä ut innehållet alltför mycket.

Knucket och taxvalp gillar detta.
  5. Badger

Badger Medlem

Sofitel EU

6. lillemannen

lillemannen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sofitel Bangkok Uppgraderad från billigaste rummet, gåva och drink kupong.
    Ingen aning vilket typ av rum. Hörnrum och högt upp

Levererar var gång här, sen att loungen är bland den bättre gör inte vistelsen sämre.

jumbooze och SeaPlanePilot gillar detta.
  7. ARN-FRA

ARN-FRA Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Pullman Roissy Charles de Gaulle. Uppgraderad från standardrum till lyxrum. Verkligen fint och alldeles nytt.

Platinum.

Erik M gillar detta.
  8. Tankar om det hotellet i övrigt? Var nära att boka förra året runt deras öppningsdatum men valde bort pga läge och ganska högt pris. Blev Shangra-La istället.

9. taxvalp

taxvalp Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket nöjd. Nybyggt, utmärkt service, bra lounge och stor pool med tillhörande bar. Ligger relativt nära flygplatsen (<30 min i taxi) men en bit från absoluta centrum. Inget ställe jag skulle bo på i en vecka för att utforska Yangon men för en natt eller två i väntan på nästa flyg så är det utmärkt.

staff gillar detta.
  10. Det ligger faktiskt nara mina kunders kontor i Yangon sa det ligger bra till for nasta besok i staden!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!