Senaste nytt

Någon som har erfarenhet av uppgradering som Platinum på Accor Le Club

GOTATH

Medlem
Uppgraderad till Excecutive Floor på Novotel Warszawa Centrum. 31:a våningen med fin utsikt. Ganska litet rum dock. Välkomstdrink och gåva (vatten, frukt och praliner). Den suddiga bilden är sviterna av gårdagens utekväll
45263cf1d943d6bb2eccd0d0e9d02f63.jpg
 

ChabbeT

Medlem
Uppgraderad till Excecutive Floor på Novotel Warszawa Centrum. 31:a våningen med fin utsikt. Ganska litet rum dock. Välkomstdrink och gåva (vatten, frukt och praliner). Den suddiga bilden är sviterna av gårdagens utekväll
45263cf1d943d6bb2eccd0d0e9d02f63.jpg
Vad tyckte du om hotellet? Alltid sagt till mig själv att jag ska ta en natt där nästa gång men blir ofta Sofitel eller marriott. Ska testa Hilton dock nästa gång. Men det är prisvärt eller?
 

GOTATH

Medlem
Vad tyckte du om hotellet? Alltid sagt till mig själv att jag ska ta en natt där nästa gång men blir ofta Sofitel eller marriott. Ska testa Hilton dock nästa gång. Men det är prisvärt eller?
Det var fint och prisvärt tyckte jag. Betalade 385 zloty för två nätter i standardrum o blev uppgraderad. Trevlig och hjälpsam personal och läget var utmärkt!
 

Voyageur

Medlem
Uppgraderad som Gold på Pullman Sydney Hyde park till executive floor på våning 20 av 21, från standard rum utan frulle. Panorama utsikt över östra Sydney. Drinkvouchers, samt enastående nog en hel flaska rött på rummet samt frukt och kexkorg. Dessutom otroligt trevlig personal. Rummen är dock något slitna och överlag kanske inte något utöver det vanliga. Men den mjuka produkten kompenserar vad den hårda sknar!
 

dino_81

Medlem
Mercure Bolonga Centro
Standard room, best rate pre-paid - uppgraderad till Privilege room vid 2/2 vistelser augusti/september. Vistelse 1 natt/2 tillfällen. Välkomstdrink.

Mercure Lungomare Rimini
Superior room, Le Club Gold-rate (avbokningsbart) - uppgraderad till Executive room med havsutsikt. Vistelse 2 nätter/1 tillfälle. Kakor på rummet och personligt brev samt välkomstdrink.

Är Le Club Gold.
 

Olle A

Medlem
Novotel Barcelona City. Uppgraderingen till executive floor var klar redan innan vi kom. Hörnrum med fantastisk utsikt mot bl.a. Sagrada Familia samt en drinkvoucher till baren uppe vid poolen. Accor har verkligen lyckats fånga in mej i sitt nät när det ju alltid fungerar med uppgradering och ett trevligt bemötande gör ju inte saken sämre.
 

Accor

Företagsrepresentant
Novotel Barcelona City. Uppgraderingen till executive floor var klar redan innan vi kom. Hörnrum med fantastisk utsikt mot bl.a. Sagrada Familia samt en drinkvoucher till baren uppe vid poolen. Accor har verkligen lyckats fånga in mej i sitt nät när det ju alltid fungerar med uppgradering och ett trevligt bemötande gör ju inte saken sämre.

Roligt att höra att du är en nöjd Accorhotell-användare! Följ gärna vår nordiska Facebooksida, där ni får tips om hotel, destinationer, erbjudanden

Mvh
Hanna
AccorHotels
Scandinavia & Finland
 

Badger

Medlem
Blev uppgraderad i Paris för drygt en månad sedan. Fick rum på de översta våningarna, voucher till drink och välkomstgåva. Ska till Bryssel nästa månad och bo på Accor även där. Får se hur det går där.
 
Toppen