Senaste nytt

När släpps SAS awardbiljetter?

palmen

Moderator
Vad tror ni om cm chansen att awards med SK till Japan om man vill besöka OS i Tokyo, början av aug 2020... ?? Blackout eller???

Awards i Business...
Tror inte det finns något annat som genererar en chans lika nära noll. Vore rent idiotiskt av sas att släppa awards då med tanke på vad de kan ta betalt för biljetterna.
 

LSH

Medlem
Tråkig syn nu med 0 tillgängliga biljetter de närmaste 45 dagarna. Gäller alla klasser och destinationer. Någon som kan minnas att de gjort så tidigare?
 
Tråkig syn nu med 0 tillgängliga biljetter de närmaste 45 dagarna. Gäller alla klasser och destinationer. Någon som kan minnas att de gjort så tidigare?

Jag vill minnas att det ser ut så varje år till USA i alla fall. Tror de släppte några platser ganska nära inpå avresa i juli spridda datum förra året.
 

LSH

Medlem
Tråkig syn nu med 0 tillgängliga biljetter de närmaste 45 dagarna. Gäller alla klasser och destinationer. Någon som kan minnas att de gjort så tidigare?
Jag tittade på mitt data och ser att det hänt tidigare i år. I januari släppte man en del för julen 19/20 men drog sedan tillbaka samtliga säten i början av februari.
 
Toppen