Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2017?

Hur ser man sin spend under året, har ingen koll på det. Måste tajma in vouchern så att det spenderas tillräckligt. har bara använt Premium Mastercard sedan 1 Juni.
 

bankb

Medlem
Dom verkar ha stora strul med spenden, jag har varit tvungen att ringa in till dom senaste tre gångerna. Mitt konto blandar ihop mitt premium och Elite kort.

Mycket irriterande att inte kunna kolla det online.
 

Najk

Medlem
Dom verkar ha stora strul med spenden, jag har varit tvungen att ringa in till dom senaste tre gångerna. Mitt konto blandar ihop mitt premium och Elite kort.

Mycket irriterande att inte kunna kolla det online.
+1 på den. Har de sagt något om någon lösning eller om det bara är tillfälligt?
 

hejrobin

Medlem
Idag fick jag hem min voucher från Amex Premium. Första året jag har detta kort så blir att läsa på ordentligt hur man bokar på bästa sätt :)
 

uprof

Medlem
Första året med Elite och jag vet att jag spenderat mer än 150'. I Eurobonusappen finns ett "erbjudande för kunder med Amex" eller liknande men jag har inte fått någon voucher med varesig e-post eller ytpost. Brukar man få det?

Jag har iofs inte fått mina 20' baspoäng heller men det har kundtjänst lovat att kolla upp.
 
Första året med Elite och jag vet att jag spenderat mer än 150'. I Eurobonusappen finns ett "erbjudande för kunder med Amex" eller liknande men jag har inte fått någon voucher med varesig e-post eller ytpost. Brukar man få det?

Jag har iofs inte fått mina 20' baspoäng heller men det har kundtjänst lovat att kolla upp.
Grattis till vouchern! Man kan även se på Amex hemsida i inloggat läge (och på fakturorna tror jag) hur mycket man spenderat mot vouchern Man har dock aldrig fått någon fysisk voucher med kod eller liknande, utan bara ett brev som informerade om hur man använde den. Jag har dock inte fått detta i år, och tror mig ha läst här att man har slutat med att skicka ut dessa.
På SAS hemsida använder du den genom att klicka på erbjudandet du nämner. Vill du boka med Star Alliance ringer du 018-numret
 
Toppen