Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2016?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ser inget konstigt med det egentligen. Den stora frågan är väl ifall firman ska stå för extraavgiften eller om du tar den privat. Annars är det ju bara ett privat utlägg som du tar upp på en reseräkning.
Iofs, men hela upplägget har ju ett specifikt syfte att ge mig som ägare en viss fördel, och vi vet ju alla vad skv anser om fördelar ...
 

Vaniljvodka

Medlem
Har cirka 100.000 kvar till första vouchern. Kör extrakort till sambons Elite-kort. I den här takten så borde vi ha vouchern i juni ungefär.
 

agehall

Medlem
Jag har fö slutat räkna på hur långt jag har kvar till mina vouchers. Med de nya reglerna så behöver man ju inte tajma något längre, så de får komma när de kommer. Den första borde snart vara avklarad dock.
 

kaktusen

Medlem
Har klarat av en voucher än så länge. Har en 100 K+ inbetalning till Skatteverket kan skynda på voucher #2 men avgiften känns tråkigt hög.
 

Gus

Medlem
Jo, men personen som nu har poängen har inte 2-4-1-vouchern...
Jag förstår fortfarande inte. :confused: Jag har SAS EuroBonus American Express® Premium Card, och min fru har ett extrakort till detta. Allt hon handlar på sitt extrakort kommer på min faktura och jag får även alla eurobonuspoängen. Fungerar det inte så här för alla?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen