Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2015?

Status
Stängd för vidare inlägg.

John Mack

Medlem
Är det 1 poäng för 10 kr spend? 200 kkr måste spenderas ett kalenderår? Vouchern gäller 12 mån från att man når 200 kkr?
 

Stefan62

Medlem
Är det 1 poäng för 10 kr spend? 200 kkr måste spenderas ett kalenderår? Vouchern gäller 12 mån från att man når 200 kkr?

Det stämmer - men allt Du betalar på BA:s hemsida och även ombord ger 2 poäng per 10 SEK.

Vouchern gäller 12 månader från att man nått gränsen och det är utresan som måste ske inom den tiden - returresan kan ske senare.
 

John Mack

Medlem
Känns nästan bättre att bygga poäng på eurobonus då, där man får 2 för 10. Tveksamt om jag hinner göra av med 2 eurobonus vouchers samt 1 BA per år plus någon Qatarrea varje år...
 

Olsson91

Medlem
Fick godkänt Amex Elite för någon dag sedan, får kortet om 1-2 veckor antar jag. Så gissar att jag når den precis innan december.
 

johhenrik

Medlem
Hur gör ni som kommit över 300 kkr? Spendera vidare på Elitekortet för att få fler poäng eller lägger över spending på något annat kort. Själv kom jag över i maj men har inget annat kort...
Jag nådde också 300k i maj och gick över till Diners då, bara för att bygga upp en mängd loungebesök. SAS-biljetter köper jag med AMEX dock.
 

bossefin

Medlem
Liksom trådstartaren fick jag min första redan första veckan i januari - men den avsåg ju egentligen 2014. 150 gränsen i april och 300-vouchern kom i juli.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen