Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2014?

palmen

Moderator
Prata engelska med dom, svårare än så är det inte :)
Bara säga vad du vill åka och vad du hittat för biljetter så fixar dom detta utgår jag ifrån.
 

Randy Marsh

Medlem
Nådde gränsen (100 000 NOK) i juni. Sedan en tid tillbaka tillåter den norska varianten av 2-4-1 användning på *A, så nu ska man bara hitta en vettig destination där det finns två awardplatser i F åt båda håll. Det kan bli en utmaning, men det är det värt. För vad är väl bättre än att resa i F? Jo, att resa två st i F! ;)
 

Impendill

Medlem
Ringde Tallin och skulle boka. Han kunde bara reservera resan eftersom att han inte hade fått informationen från Amex om att jag är berättigad till vouchern. Om den inte kommer elektroniskt till dem inom 2 dagar måste han släppa platserna igen sa han.

Hur lång tid brukar det ta för Amex att vidarebefordra filen ?
Jag uppnådde gränsen i torsdags förra veckan.
 

andersl

Medlem
Ringde Tallin och skulle boka. Han kunde bara reservera resan eftersom att han inte hade fått informationen från Amex om att jag är berättigad till vouchern. Om den inte kommer elektroniskt till dem inom 2 dagar måste han släppa platserna igen sa han.

Hur lång tid brukar det ta för Amex att vidarebefordra filen ?
Jag uppnådde gränsen i torsdags förra veckan.

För mig tog det mindre än en vecka, och vouchern kom i posten dagen efter jag hade ringt Tallin och bokat.
 
Toppen