Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-for-1 gränsen 2014?

rob74

Medlem
Tack för tipset, agehall!
Ska kika på't... Av erfarenhet vet jag dock att det brukar vara mycket på jobbet just den perioden. Därför har det alltid blivit tal om ledigt i maj, då det gäller längre resor.
 

agehall

Medlem
rob74 Maj är på tok försent. Det är månadsskiftet mars-april du ska vara där... Det finns (fanns?) platser över sista helgen i mars häromdagen när jag bokade.
 

rob74

Medlem
rob74 Maj är på tok försent. Det är månadsskiftet mars-april du ska vara där... Det finns (fanns?) platser över sista helgen i mars häromdagen när jag bokade.

Jepp, jag vet...
Kollade tillgången och det finns en hel del i mars-april. Får ta ett snack med "regeringen"... ;)
Har ju aldrig lyckats tajma in att vara i Japan när blomningen är, så det hade ju förstås varit trevligt.
 

Mr Carter

Medlem
Ligger sedan en tid tillbaks på 149,997. Har ännu inte bestämt mig när jag skall använda vouchern så till dess väntar jag med att kliva över gränsen.
 

tomle

Medlem
Förra året nådde jag nästan gränsen i maj och använde mitt Diners resten av året förutom ett köp i december för att komma över gränsen. Då hade jag glömt min Amex PIN :rolleyes:
När jag väl tog tag i det och ringde dit så blev jag informerad om att man kan se sin PIN på hemsidan, bra tips!
 
Kortet ligger på hyllan sedan flera månader. Undra om Amex förstår hur mycket de missar pga 1års giltighetstid på vouchern. Synd Diners fungerar så dåligt, det blir mest MC för mig.
 

Jixxe

Medlem
Kortet ligger på hyllan sedan flera månader. Undra om Amex förstår hur mycket de missar pga 1års giltighetstid på vouchern. Synd Diners fungerar så dåligt, det blir mest MC för mig.

Samma här, går över till MC. Hoppas verkligen de gör om systemet nästa år och något mer för de som spenderar över 300kkr.
 
Toppen