Senaste nytt

När når du SAS American Express 2-4-1-gränsen 2019?

Woopa...*hoppar & skuttar* :p
Fick mitt livs första voucher här i veckan och brevet hem i går.
Grundplanen efter att det var klart, var ju att säga upp mitt Elitkort, skippa Billhop och allt det där ni vet. Sen vaknade... men tänk om man hinner med att trigga en till kanske? :confused::eek:
Gud hjälpe mig.

Btw... Tack för alla glada tillrop och tips, ni är så bäst allihopa. :)
 

Hafermann

Medlem
Woopa...*hoppar & skuttar* :p
Fick mitt livs första voucher här i veckan och brevet hem i går.
Grundplanen efter att det var klart, var ju att säga upp mitt Elitkort, skippa Billhop och allt det där ni vet. Sen vaknade... men tänk om man hinner med att trigga en till kanske? :confused::eek:
Gud hjälpe mig.

Btw... Tack för alla glada tillrop och tips, ni är så bäst allihopa. :)
Härligt! Bara att köra mot nr två :)
 

mha321

Medlem
Woopa...*hoppar & skuttar*
Fick mitt livs första voucher här i veckan och brevet hem i går.
Grundplanen efter att det var klart, var ju att säga upp mitt Elitkort, skippa Billhop och allt det där ni vet. Sen vaknade... men tänk om man hinner med att trigga en till kanske? :confused::eek:
Gud hjälpe mig.

Btw... Tack för alla glada tillrop och tips, ni är så bäst allihopa. :)
Klart du hinner en till, det är ju mindre än halva året som passerat
 

pedantic

Medlem
Började jaga i mitten av mars, nu tre månader in och tack vare en mindre renovering på huset så är första 2-4-1 vouchern på gång! :)

Sommarsemestern blir det fokus att maxa dubbel poäng kampanjen med SAS MasterCard, men efter sommaren är det tillbaka till att försöka claima den andra 2-4-1 vouchern. :D

Ungefär hur lång tid tar det från att man nått 150 000 SEK spend gränsen till att brevet (eller är det mail också?) landar?
 

Hafermann

Medlem
Började jaga i mitten av mars, nu tre månader in och tack vare en mindre renovering på huset så är första 2-4-1 vouchern på gång! :)

Sommarsemestern blir det fokus att maxa dubbel poäng kampanjen med SAS MasterCard, men efter sommaren är det tillbaka till att försöka claima den andra 2-4-1 vouchern. :D

Ungefär hur lång tid tar det från att man nått 150 000 SEK spend gränsen till att brevet (eller är det mail också?) landar?
Grattis till din första 2-4-1!
Vouchern finns i princip direkt på nätet, brevet dyker upp inom en vecka.
 

Hafermann

Medlem
Lysande! Får börja botanisera bland alla fina poängflygserbjudande! :D
Absolut. Rekommenderar att leta själv först för att lära sig kring de olika bolagens släpp osv. Dyker det sen upp frågor, så finns det massor med svar på forumet, bara att söka. Och det finns naturligtvis massor med skribenter med erfarenhet som gärna hjälper till.
 

mygal

Medlem
Min första voucher är nu i hamn!

Hur lång tid tar det innan den syns? Och vart ser jag den? Inne på mitt SAS-konto?
 
Toppen