Senaste nytt

När kommer nya Club Carlson-kortet?

Chrille

Medlem
Behöver man verkligen det där kortet? Vare sig jag bokat på nätet eller via resebyrå så verkar hotellet känna till status.
 

Chrille

Medlem
Vi skriver april och jag har i alla fall inte fått det CCC- kort som jag kvalificerade mig för i slutet på förra året.
Långsam postgång, eller vad?
 

Agö

Medlem
Vi skriver april och jag har i alla fall inte fått det CCC- kort som jag kvalificerade mig för i slutet på förra året.
Långsam postgång, eller vad?

Samma här. Var i kontakt med kundservice i mitten av mars. Fick svar den 24 mars att kortet skulle komma inom 4-6 veckor.
 

rob74

Medlem
Vi skriver april och jag har i alla fall inte fått det CCC- kort som jag kvalificerade mig för i slutet på förra året.
Långsam postgång, eller vad?

Samma här. Var i kontakt med kundservice i mitten av mars. Fick svar den 24 mars att kortet skulle komma inom 4-6 veckor.

Samma här! Blev CCC runt 22 december 2013 och har inte sett röken av något kort och mitt gamla har gått ut i februari.
Kontaktade dem för några veckor sedan och de menar att det har skickats ut ett kort. I så fall har posten trollat bort det...
Nu ska ett nytt vara på gång inom några veckor.
 

fcx

Medlem
Fick inget nytt när mitt gamla gick ut i februari. Kontaktade supporten för några veckor sedan, och de bedyrade att de skickat ett kort. Nu skulle de skicka ett till, och jag har inte sett röken av något av dem...
 
Toppen