Senaste nytt

När kommer nästa BA rea 2014?

kristerj

Medlem
Jag ska till USA i början av december och vågade inte vänta på någon rea, utan bokade biljetter i nu veckan. Fick betala ca 6.000:- mer än under rean förra året. Det var svårt att platser som bokades i IR28AP. Misstänker att beläggningen är så pass god att de kanske inte behöver rea? :(
 

Homer

Medlem
Om det var Las Vegas du skulle till som du skrev tidigare så är ju rewardplatstillgången extremt bra i CW i december
har man en rabattkod är det ju bara att köpa WTP för runt 8kkr och uppgradera.
 

JensE

Medlem
Nu ska jag inte till Vegas utan det är New Orleans som vanligt. Men kanske ska titta på en omväg via Las Vegas :)
Tack för tipset Homer
 

Senator

Moderator
Vänner, om ni orkar åka till Dublin först så ligger det nu en rea från Irland. Förköpskrav är 28 dagar, och jag tittade snabbt på New York som prisas till ca 10 500kr med dagens valuta..

Las Vegas: under 12 000kr
San Fran: ca 12 700kr

Boka innan 12 november, men utmaningen är som sagt 28 dagar

Sedan kan ni åka med US Airways eller American direkt till USA och köra US CBP i Dublin, men båda har äldre kärror...
 

nota bene

Medlem
Vänner, om ni orkar åka till Dublin först så ligger det nu en rea från Irland. Förköpskrav är 28 dagar, och jag tittade snabbt på New York som prisas till ca 10 500kr med dagens valuta..

Las Vegas: under 12 000kr
San Fran: ca 12 700kr

Boka innan 12 november, men utmaningen är som sagt 28 dagar

Sedan kan ni åka med US Airways eller American direkt till USA och köra US CBP i Dublin, men båda har äldre kärror...
Tack för tipset - det blir nog en vända i Januari då jag ska över på jobb...
 

henrik l

Medlem
Inte bara Irland...
Luxury Sale ex UK sedan någon dag, om länken inte fungerar gå in på ba.com och ange land som United Kingdom.

Vid en snabb titt verkar det inte vara några kanonpriser i CW. Ser man på priserna under hösten så får jag känslan av att de generellt har legat lågt ex GOT/ARN i WT+ och CW. Har en kollega som bokade CW till Las Vegas runt nyår, ex GOT, eftersom den blev billigare än WT+. Tror priset var runt 14 kkr.
 
Toppen