Senaste nytt

När överförs EuroBonus-poäng från Amex ?

palmen

Moderator
Ramlade in poäng från månadens autosweep idag på mitt eurobonuskont. Kör de lite extra körningar nu innan uppgraderingen som ska göras i helgen tro?
 

MrDollar

Medlem
Samma här, autosweep i måndags och poängen inne idag (dock borta lika fort, blev en t/r till LAX mha FlyPremium :) )
Väntar dock fortfarande på Avis poängen...
Ramlade in poäng från månadens autosweep idag på mitt eurobonuskont. Kör de lite extra körningar nu innan uppgraderingen som ska göras i helgen tro?
 
Trillade in hos mig idag också (för maj). Om jag inte skulle ha fått för April ännu (som vissa i tråden) hade jag legat på som en igel för att ta reda på felet.
 

Brandten

Medlem
Poäng har jag fått, men det stämmer inte, alldeles för lite.
Fick också för lite, ringde och kollade och fick till svar att det är för att poängen har annat brytdatum än själva kortet. I mitt fall gjorde jag ett större inköp efter poängens brytdatum vilket då resulterade i betydligt mer spend, men poängen kommer nästa månad. :(

Vet ju iof inte om det är samma "problem" som du har men....
 

Homer

Medlem
Fick också för lite, ringde och kollade och fick till svar att det är för att poängen har annat brytdatum än själva kortet. I mitt fall gjorde jag ett större inköp efter poängens brytdatum vilket då resulterade i betydligt mer spend, men poängen kommer nästa månad. :(

Vet ju iof inte om det är samma "problem" som du har men....

Vart ser man i så fall poängens brytdatum?

Jag antog att det borde stämma om man räknade ihop poängposterna efter föregående Eurobonus Autosweep.
 
Toppen