Senaste nytt

"Mitt Kök" Älvsjö. Prova vin?

Sofia

Medlem
@ESSA damn. Jag jobbar natt hela den veckan så det går inte. Vi får ta en dejt i svampskogen istället.
Lycka till med operationen. Tänker på dig
 

ESSA

Medlem
@ESSA damn. Jag jobbar natt hela den veckan så det går inte. Vi får ta en dejt i svampskogen istället.
Lycka till med operationen. Tänker på dig


Tackar! Ser inte fram emot op så all cheering up är välkommet. ;)
Finns det svamp kvar tar jag gärna en tur. Vet dock inte om jag kommer kunna bära nåt. En dramaten funkar ju sådär över mossan. ;-)
Du får börja planera nu inför mässan 2015... ;-))
 

Sofia

Medlem
Det ska jag verkligen! Tjatade mig till en nått vecka av den enkla anledningen att man därefter är ledig en hel vecka, vilket passar mig ypperligt just nu.

Jag bär gärna din svamp och orkar du inte kan jag komma förbi med ett gäng. Rensa får du nog dock göra själv för såå roligt är det inte ;)
Du är en kämpe, känner mig priviligierad över att ha träffat dig, om än alldeles för hastigt. Stor kram!
 

ESSA

Medlem
@Sofia
Vilket erbjudande! Tack!
Tror inte jag törs ge mig ut i skogen som nyopererad när jag tänker efter. Är svag i musklerna och lätt att stå på öronen.
Jag hann med att nypa några Karl Johan tidigare som jag torkat.
Får nog vara nöjd med det.
 

ESSA

Medlem
I morgon är det dags!
Eftersom op blev uppskjuten till måndag kan det nog faktiskt hända att några droppar bubbel slinker ner. ;-)
Hade tänkt mig att strunta helt i alkohol tills jag var helt färdigbehandlad men själen behöver sin del också. ;))

Vi kanske ses?
 

011430121

Medlem
@ESSA det var (och nu kommer det) jävligt trevligt att träffas på mässan, BC är fantastiskt, hade aldrig vetat att Du var Du om jag inte hängt på BC.
Ha en bra helg, och lycka till med nästa vecka!
 
Toppen