Senaste nytt

Minibaren - Snart ett minne blott

jag kommer inte sörja..för många gånger har jag blivit deb minibar på grund av kass dåligt konstruerade kylskåp med automat debitering.
 

rob74

Medlem
Jag och min gode vän var i Japan och bodde en natt i ett Shingonbuddhistiskt tempel på det heliga berget Koya. Ingen minibar på rummet, men väl en vending machine med öl och annat gott i korridoren! :)
 

NotRyan

Medlem
Det enda jag tar från minibaren är någon chokladbit, dock inget jag brukar betala för. Svarar alltid nej på frågan vid check-out.
 

vicce

Medlem
Så länge kylskåpet finns kvar så är jag nöjd. Brukar aldrig ta något ur minibaren, men däremot ställa in egen dricka etc som behöver stå kallt.
 

Agö

Medlem
Plockade precis ut en kall Fanta (SAS har ju slutat servera dessvärre...) och en Marabou-kaka ur minibaren på Royal Viking. 55 SEK. När 7-Eleven finns femtio meter från hotellet. Ja, men det verkar dugga och det är rätt skönt att vara lat och oekonomisk ibland.
 
Plockade precis ut en kall Fanta (SAS har ju slutat servera dessvärre...) och en Marabou-kaka ur minibaren på Royal Viking. 55 SEK. När 7-Eleven finns femtio meter från hotellet. Ja, men det verkar dugga och det är rätt skönt att vara lat och oekonomisk ibland.

Men det är väl nästan vad det kostar på 7-Eleven för en Fanta och en Marabou-kaka också? :D
 

Matsson

Medlem
Använder i stort sett alltid minibaren. Finns inget bättre än att blanda drink till sig själv och hustrun på rummet medan man gör sig iordning för middagen eller loungebesöket. Perfekt också att gnaga på en toblerone 23.30. Den är prisvärd oavsett kostnad.
 
Toppen