Senaste nytt

"Mina Eurobonus-sidor" nere?

aldrighemma

Medlem
Är det fler än jag som bara får upp texten "No activity" i kontoutdraget på sas.se? Det har varit så i drygt ett dygn, men poäng summeringen verkar fungera... Jag vill komma ihåg att det var på samma sätt för 2-3 veckor sedan. Om det är samma problem för alla, så tänkte jag att det kanske är bortkastad tid att sitta i telefonkö för att nå supporten.

Dessutom så har inga nya poäng registrerats Mån-Fre, men dom dök upp i klump på Lördag, ser ut som IT har mer problem än vanligt? Eller så är det systemuppdateringar på gång för EB2.0.
 

lowflyer

Medlem
mmm.. det kanske var samma sak som jag råkade ut för idag?
Ställde en fråga tidigare idag här: http://www.businessclass.se/forum/sas-group-eurobonus/14821-buggar-i-sas-app-5.html men jag var troligen ganska ensam om detta problem + att jag troligen drog lite förhastade slutsatser.
Försökte lösa problemet via chatten men dom hänvisade till telefonsupporten.
Ringde upp och dom "laddade om" min profil lite snabbt och lätt så nu ser allt rätt ut igen!
Så det blir nog att ringa..
 
Toppen