"Mina bokningar", listan tömd

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Jean-Pierre, 17 November 2016.

  1. Jean-Pierre

    Jean-Pierre Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    IMG_0108.jpg

    ... några andra som har samma problem?

    Sedan några dagar är bokningslistan tom - den borde dock vara ganska välfylld... Inloggad givetvis.
    I appen syns alla bokningar...
     
  2. Mediana

    Mediana Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Japp, samma problem här
     
  3. JWD

    JWD Medlem

    Ort:
    Stockholm
    Land:
    Sverige Sverige
    Det är samma sak för mig med. Och tänkte att det är lika bra att kolla BC innan jag ens engagerar mig i SAS kundtjänst.
     
    JimmyH gillar detta.
  4. flygahitochdit

    flygahitochdit Medlem

    Ort:
    Örebro
    För mig med!
     
  5. jolmic

    jolmic Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    För mig med!
     
  6. Peter_West

    Peter_West Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Samma problem för mig.
     
  7. SK989

    SK989 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
  8. obs

    obs Medlem

    Ort:
    ARN/CPH
    Land:
    Sverige Sverige
    Jag ringde SAS för ett par timmar sen och killen jag pratade med sade att de hade problem med hemsidan just nu.

    Enligt vad jag har läst på Facebook har de också haft problem med biljettbokning på hemsidan några timmar tidigare, men det problemet har fixats.
     
    Jean-Pierre gillar detta.
  9. Inga av mina bokningar syns på SAS hemsida, men alla finns med i SAS appen.
     
  10. Trumis

    Trumis Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    +1 och kollar jag bonusresor finns inte min andra 2-4-1 med som valbart erbjudande. Använde den första tidigare i veckan och har en kvar.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×