Senaste nytt

Min första och andra flygning i First; aka ARN-CPH via 3 enkelbiljetter & 3 awardzoner (semi-live)

Peter_West

Medlem
Det blir en mjukstart idag. Dagens etappmål hägrar
20190628_140824.jpg

20190628_141529.jpg


Spänningen är olidlig. Ska min nyinförskaffade GOLD-status hos Nordic Choice ge en uppgradering? ;-)
Ny kampanj - GOLD direkt med Nordic Choice MC | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

mjulven

Medlem
Jag gillar tågets snabbhet, men bussen stannar precis utanför hemmet, är rätt så mkt billigare, mer pålitlig vad gäller infrastruktur, går var 15e minut just nu tydligen, med mera. Tycker denna korta sträcka till ARN är helt ok kollektivt, speciellt med bara handbagage som idag. Så det mesta talar för bussen för min del. Och inte Taxi eller Limo. Man måste välja sina strider ;-)

Jag har 100m kortare till tåget än bussen, så jag tar tåget av lättja. Sen är det ju fördelaktigt att det tar 20 min istället för 40 eller så med bussen.
 

MrDollar

Medlem
Ser iaf ut som att dom hade med det viktigaste (Coca Cola)!

Hoppas du får en fortsatt bra och trevlig resa!
Någon form av personalproblem hos cateringbolaget på FRA medförde en trist lunch i form av smörgås och chokladkex, samt endast alkoholfri dryck. Hade lite högre förväntningar på LH C iaf ;-)

Visa bifogad bild 92985


Nåväl, fin utsikt om man bortser från brickan
Visa bifogad bild 92986
 
Toppen