Senaste nytt

Miles&More nya hemsida

Jonas C

Medlem
Miles&More lanserade en ny hemsida häromveckan som tyvärr är betydligt sämre än den gamla. Har testat både i Safari och Chrome på. I Chrome kan jag inte ens logga in, medan Safari låter mig logga in men ger mig felmeddelande när jag gör en sökning på en bonusresa.

Har ni upplevt liknande problem med nya hemsidan, eller kan felet möjligtvis ligga hos mig?
 

Senator

Moderator
Jag undrar på om S.K.I.T har fått uppdraget med både M&M samt Lufthansa.com. Sämre prestanda skall man leta länge efter.

Det är trögt, och nu är jag snäll.
 

Senator

Moderator
Jag har inte kunnat söka bonusresor på ett tag. Finns det nåt sätt runt detta?

Testade detta nu. Det verkar som att funktionen att välja bokningsklass är rätt trög och att ditt val inte alltid registreras. Fick klicka detta ett par gånger och då gick det.
 

MartinH

Medlem
Testade detta nu. Det verkar som att funktionen att välja bokningsklass är rätt trög och att ditt val inte alltid registreras. Fick klicka detta ett par gånger och då gick det.
Får samma felmeddelande hela tiden. Chrome / Edge / Firefox.

screenshot-book.miles-and-more.com-2019.04.26-12-21-06.png
 

ekf

Medlem
Har ni upplevt liknande problem med nya hemsidan, eller kan felet möjligtvis ligga hos mig?
Den ser ut att fungera hos mig, jag kör Safari på Ipad. Kommer så långt jag kan innan den kontrollerar om jag har poäng nog att boka sökt resa.

69FA94A5-95EF-4934-BDDA-D680D0326BA1.png

Lite ironiskt så försvann ”svars-textboxen” här för mig på BC igår, så jag hade ingenstans att författa ett svar. Rensade cookies idag och nu fungerade det här.
 

ekf

Medlem
M/M app är inte heller bra. Ingen offline funktion som
Sas app har.
Det där är ett otyg som fler reserelaterade appar dras med. Det är som om de som gjort dem glömt att kundgruppen som använder dem inte är ständigt uppkopplade (i luften, utomlands etc)
 

aruba1

Medlem
Har inte kunnat söka flight award sedan sidan byggdes om. När jag trycker på knappen ”search flights” hamnar jag åter första sidan. Ser att det funkar för vissa, men finns det fler därute som upplever samma problematik som jag?
 
Toppen