Senaste nytt

Miles&More member service

A380*G

Medlem
M&M member service kan vara en riktig hit or miss. Vilket M&M call centre ringer ni vanligtvis till?

Själv så brukar jag ringa till Tyskland, de har 24/h service (iaf för SEN) och även relativt kompetent personal.
 

Senator

Moderator
Det SEN numret som finns för Sverige hamnar väl numera i Kapstaden om jag minns rätt. Och jag skulle väl säga så här; att kalla M&M Medlemsservice för "hit or miss" är i min värld "Understatement of the Year". :p Ibland är dom helt hopplösa.

Jag använder dock detta ibland eller,
ringer Tyskland "out of hours" eller,
ringer UK

Nu har jag även fått SEN numret för Swiss i Basel som jag skall prova när det behövs nästa gång.
 

MarcusC

Medlem
Japp M&M Service är Hit or Miss......för att inte tala om mailfunktonen med M&M..helt värdelöst....Det är inte en av LHs starkaste sidor..
 

MarcusC

Medlem
och andra sidan, vilket flygbolag har stabil kundtjänst? Inte amerikanska flygbolag i alla fall...

Du har en poäng AHO....det är väl inte många flygbolag som kan stoltsera med en stabil kundtjänst....

Med tanke på diskussioner kring ARN & SAS, får jag ju säga SAS är väl ett av få bolag man relativt enkelt ändå kan komma i kontakt med och få ett vettigt svar. ( Undantaget BKK retro claim !)
 
Toppen