Senaste nytt

Miles + Bonus 2.0 Gold velkomstkit

MarkusL

Medlem
Är det bara jag som fortfarande inte har mottagit välkomstpaketet ?

Nejdå, du är inte ensam har inte fått något jag heller. Förhoppningsvis trillar det in under veckan som kommer. Kan rekommendera appen till telefonen när du vill ha loungeaccess, nyss hemkommen från en asienturne med några stopp inom europa och det har inte varit några som helst problem att använda det digitala kortet.
 

niklaswik

Medlem
Verkar som nån smuttat för hårt på sin ouzo...
Fick brev från Aegean idag, "Ah, äntligen guldkortet" tänkte jag. Jaha, de har skickat mig ett BLÅTT kort! Med tillhörande välkomstbrev "Welcome to the Blue tier of the new Miles+Bonus". Giltighet 24/01/2018. Men enligt hemsidan ska jag ha guldkort med giltighet 24/11/2015.

Och som om det inte vore nog säger Android-appen att jag har guld med giltighet 24/01/2016. Ingen blir gladare än jag om det är 24/01/2016 som gäller. :) Men de hade ju kunnat spara några kronor på att inte tillverka ett blått kort åt mig och skicka ända till kalla Sverige. Visserligen var jag på den nivå att jag skulle fått Blue ända till en dryg vecka innan regeländringen, men de borde ändå kolla upp vad som faktiskt gäller INNAN de tillverkar och skickar iväg kortet..

Kanske guldkortet redan är på väg, vi får väl se.
 

spazz

Medlem
Verkar som nån smuttat för hårt på sin ouzo...
Fick brev från Aegean idag, "Ah, äntligen guldkortet" tänkte jag. Jaha, de har skickat mig ett BLÅTT kort! Med tillhörande välkomstbrev "Welcome to the Blue tier of the new Miles+Bonus". Giltighet 24/01/2018. Men enligt hemsidan ska jag ha guldkort med giltighet 24/11/2015.

Och som om det inte vore nog säger Android-appen att jag har guld med giltighet 24/01/2016. Ingen blir gladare än jag om det är 24/01/2016 som gäller. :) Men de hade ju kunnat spara några kronor på att inte tillverka ett blått kort åt mig och skicka ända till kalla Sverige. Visserligen var jag på den nivå att jag skulle fått Blue ända till en dryg vecka innan regeländringen, men de borde ändå kolla upp vad som faktiskt gäller INNAN de tillverkar och skickar iväg kortet..

Kanske guldkortet redan är på väg, vi får väl se.

Samma sak hände även mig igår, kvalificerade för guld i mitten av november men fick det blåa kortet nu. Får hoppas att det inte dröjer allt för länge innan guldkortet dyker upp. Förövrigt så verkar det vara 24/01/2016 som gäller för samtliga nya guldkort.
 
Last edited:
Fick mitt välkomstkit från Aegean idag. Äntligen tänkte jag som blev uppgraderad till Guldnivå i mitten på oktober, döm om till min förvåning när det visar sig vara ett silverpaket. Hoppas det inte tar 3 månader till för att få Guldpaketet!
 
Toppen