Senaste nytt

Mikkeller öppnar bar på Kastrup

fcx

Medlem
Du är välkommen till norra Europas bästa flygplats.

cph.JPG
 

pep

Medlem
Ja, tänk om det fanns sådana där läckerheter i First-loungerna istället för champagne och sura viner.
"De er sure" sagde ræven om rønnebærene: Han kunne ikke nå dem....
Tak, @palmen - det er vigtigt at vi ikke bliver overfokuserede på loungerne og glemmer dynamikken udenfor. @Agö har fået mine øjne op for flere tilbud på CPH som jeg over årene totalt har overset fordi jeg har brugt (spildt?) al min tid i middelmådige lounger. Har dog ikke prøvet Eventyr-loungen endnu
 

Canadien

Medlem
det er vigtigt at vi ikke bliver overfokuserede på loungerne
Absolut, jag besöker sällan de vanliga businessloungerna längre för förtäring utan mest för att jobba/ladda och ta en kaffe. Det har dykt upp bra serveringar på många flygplatser de senaste åren.
 
  • Gilla
Reactions: pep

squeezen

Medlem
Absolut, jag besöker sällan de vanliga businessloungerna längre för förtäring utan mest för att jobba/ladda och ta en kaffe. Det har dykt upp bra serveringar på många flygplatser de senaste åren.
Dricker hellre ett kaffe bryggd redan använd sump en det kaffet i maskinerna på SAS lounge (iaf i CPH), det är helt odrickbart!
 
Någon som vet om de har förslutningsbara påsar där? Den typen man får när man köper vätska och ska igenom ytterligare säkerhetskontroll (”tax free-påse”).
 

Myllys35

Medlem
Får man ta med sig en sådan påse CPH-OSL-ARN? Har en mellanlandning på en knapp timme på Gardemoen (ja det är egentligen en helt onödig routing, men det innebär ju mer poäng och fler chokladbollar :rolleyes:).
 
Toppen