Mer poäng för köp i lokal valuta (utomlands) med SAS Eurobonus Mastercard, 15/6-15/8

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mattias Holmén, 9 Maj 2019.

1. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror aldrig jag har fått något bekräftelsemail när jag anmält mig till någon av deras kampanjer. Det har dykt upp en liten text på skärmen när man klickat ”anmäl” och så har det varit bra med den saken. Jag brukar ta screen shot av den bekräftelsen men det har aldrig varit några bekymmer utan tvärtom fungerat 100% smärtfritt för egen del.

Mattias Holmén gillar detta.
  2. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja mappen med scrrenshots är frekvent använd

Tonton och MrDollar gillar detta.
  3. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så är det. Man får aldrig något bekräftelsemail.

Berglund gillar detta.
  4. imartin

imartin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är du medveten om att du kan se poängintjäningen nästan "live" (dvs så snart transaktionen har bokförts på kortet) i SAS MC appen?
    Jag brukar kolla det när en kampanj som jag har signat upp mig för har börjat, just för att undvika att jag köper massa grejer i tron att jag tjänar extrapoäng.

squeezen, Magnus Lindskog och Berglund gillar detta.
  5. imartin

imartin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För min del blev det en riktigt bra skörd förra månad: nästan 20.000 poäng. Köpte bland annat Bitcoin för 4000 USD, så det hjälpte och kampanjen gjorde det lite lättare att acceptera valutaväxlingspåslaget.

Berglund och Magnus Lindskog gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!