Mer poäng för köp i lokal valuta (utomlands) med SAS Eurobonus Mastercard, 15/6-15/8

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mattias Holmén, 9 Maj 2019.

1. SimonXYZ

SimonXYZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack för att ni bumpade tråden! Detta hade jag glömt bort.

Myllys35, adhoc76 och Mattias Holmén gillar detta.
  2. Tim Karlsson

Tim Karlsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur vet man att man är med på denna deal? Ansökte om kortet under denna anmälningstiden.

Betalade bonusresans avgifter via SAS.se med detta kortet som var i Euro, kanske brukar vara det? Räknas det?

3. dino_81

dino_81 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att vara med var man tvungen att anmäla sig vid den länk som kom per e-post tidigare. Så du är inte med i dealen per automatik.

Framgår i första posten i tråden.

Tim Karlsson gillar detta.
  4. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur många kör nu Curve och debiterar sitt SAS MC i annan valuta än SEK för att komma åt erbjudandet just nu? :)

5. SimonXYZ

SimonXYZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    2 kr i valutapåslag för att få 15,3 poäng, det blir 13,07 öre per poäng. Något lite dyrare än Amex+Billhop utan rabatt (inte en jämförelse för samma köp men på andra sätt att köpa poäng).

6. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förstår.
    Vilket amex räknar du på? Premium? Elite? Serviceavgift? Vet att vissa har lyckats förhandla ner serviceavgiften för amex, vilket inte går längre nu.

7. SimonXYZ

SimonXYZ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag räknade på Elite med 2,5% i serviceavgift. Det är väl ingen som betalar räkningar med Premium ;-) Jag har själv 2,25% i avgift.

gneken gillar detta.
  8. gneken

gneken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hehe, jag betalar lite fakturor med premium ;)

9. Isak21

Isak21 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir faktiskt lite förbannad att jag missat detta utskick (samt dumt nog denna tråd). Jag får andra kampanjer utskickade med jämna mellanrum, varför kom ej denna fram? Piss.

Charlie D gillar detta.
  10. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja precis. Det görs ju för spenden inte poängen :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!