Senaste nytt

Men only?

sungtae

Medlem
det finns ju ganska många medlemmar på BC med kvinnliga nick som har noll inlägg gjorda. Eller ja det är ju ganska många överhuvudtaget med noll gjorda inlägg. Därför tycker jag att det är trevligt när redaktörerna hälsar första inlägg välkomna oavsett nivån på själva inlägget. Fler aktiva gynnar bara forumet. Antalet aktiva medlemmar är ju bränslet i alla forum.
 

Dr. Miles

Expert
det finns ju ganska många medlemmar på BC med kvinnliga nick som har noll inlägg gjorda. Eller ja det är ju ganska många överhuvudtaget med noll gjorda inlägg. Därför tycker jag att det är trevligt när redaktörerna hälsar första inlägg välkomna oavsett nivån på själva inlägget. Fler aktiva gynnar bara forumet. Antalet aktiva medlemmar är ju bränslet i alla forum.

Jag försöker i alla fall välkommna medlemmar som postar sitt första inlägg i forumet.
Men precis som fysikens lag, det tar mest kraft när man försöker röra från noll till ett.
 
Min fru "glömde bort" att hon hade ett fullmatat EB-konto efter ett par års utlandstjänstgöring i London. Närmare 150.000 poäng som förföll allihop. :mad:
 
Toppen