Senaste nytt

Mellanmål på gång

Börnen

Medlem
Fick prova laxsallad med rågchips idag. Hittade gaffeln :) Smaken var det inget fel på men 52 gram räcker inte långt när man har en 17:50 flygning. Får begära in ett antal klämmor som komplement
 

bhen

Medlem
Bulgursallad med kyckling på arn-bgo idag (tror jag det var?), helt ok men inte mer. Små portioner men kan ju drygas ut med polarklämmor. Stor förbättring mot wasa sandwich och mufffins till lunch.
 

Jones

Medlem
Ser at det står "from noon til night" på boksene. Betyr det at det ikke serveres noe på flyvninger etter at frokosten er avsluttet kl. 09.00 og frem til 12.00?
Fresh bite laxröra med rågbrödschips idag på intra-Norden flight kl 10.55. Riktigt gott. Jag har klagat mycket på utbudet i cafevagnen och detta var ett lyft. Tyvärr hade de inte klämman men hoppas att få prova den nästa gång. Fick ta en Wasa knäcke som komplement. Fresh bite har inget med mättnad att göra (klagar inte - bara ett konstaterande).
 

FF#1

Medlem
Fick mouse och laxröra i dag med. Röran smakade som i går men chipsen var mycket segare, inte alls lika krispiga men goda ändå.
 

Agö

Medlem
Riktigt bra Fresh Bite med lax, rågbröd och någon form av ris/purjolöksblandning. Och klämman med skinka likaså utmärkt. Stort steg i rätt riktning.

8c009941ae8472c539244312bde0ebad.jpg
 

Stefan62

Medlem
På SK489 ARN - OSL idag serverades laxbit med rågchips, ris och vårlök - ett steg i rätt riktning.

Någon "klämma" såg jag dock aldrig till.

(Fresh Bites serverades inte på den norska inrikesflygningen, men det kanske är helt enligt konceptets regler!)
 

Wendestam

Medlem
På SK489 ARN - OSL idag serverades laxbit med rågchips, ris och vårlök - ett steg i rätt riktning.

Någon "klämma" såg jag dock aldrig till.

(Fresh Bites serverades inte på den norska inrikesflygningen, men det kanske är helt enligt konceptets regler!)
Fick samma lax med ris (torrt) på SK885 ARN-OSL idag och måste säga att det var väldigt smaklöst. Ris på flyg har jag aldrig lyckats få något bra. Trevligt med något nytt dock.
(Hittade gaffeln efter 6sekunder... Men nån klämma såg jag inte då det var "nåt eklet att äta eller Wasa Sandwich" som erbjöds)
 
Toppen